| کد خبر: 146429 |

ترمینال خارجی فرودگاه اهواز در مرحله پایانی

با انجام عملیات گازرسانی به ترمینال خارجی جدید فرودگاه اهواز و اتصال آن به فاضلاب شهری این ترمینال به بهره برداری خود نزدیک تر شد.

تین نیوز

با انجام عملیات گازرسانی به ترمینال خارجی جدید فرودگاه اهواز و اتصال آن به فاضلاب شهری این ترمینال به بهره برداری خود نزدیک تر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های خوزستان، مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان در این زمینه گفت: به منظور تکمیل پروژه ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهوازعملیات گازرسانی این ترمینال با حدود 400 متر لوله‎گذاری و هزینه‎ای بالغ بر 100 میلیون تومان انجام شد که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پایان یافت.

محمدرضا رضایی رضایی همچنین با اشاره به اتصال فاضلاب این ترمینال توسط شرکت آبفا استان خوزستان به شبکه فاضلاب شهری گفت: در این عملیات حدود 740 متر حفاری و لوله‎گذاری از نوع (کاراگیت) انجام شده است که با اجرای آن علاوه بر ترمینال جدید خارجی ، اداره ایمنی زمینی، ساختمان شرکت هواپیمایی نفت و جایگاه سوختگیری هواپیمایی نیز به شبکه فاضلاب شهری متصل شده‎اند.

وی افزود: این عملیات با نظارت معاونت عملیات فرودگاهی و اداره ساختمان فرودگاه اهواز و با صرف هزینه ای بالغ بر 320 میلیون تومان به بهره‎برداری رسید.

گفتنی است ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز با مساحتی بالغ بر 6600 متر مربع به اتمام رسیده است که مرحله تجهیز این ترمینال آغاز شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.