| کد خبر: 146207 |

نصب و راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاع رسانی اطلاعات پرواز در فرودگاه گرگان

سامانه یکپارچه اطلاع رسانی اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان به بهره برداری رسید.

تین نیوز

سامانه یکپارچه اطلاع رسانی اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان به بهره برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان گلستان، رامین آذری با بیان این مطلب گفت : به منظور ارتقای کیفیت اطلاع رسانی و یکپارچه سازی سامانه های اعلان پرواز در فرودگاههای کشور، با تلاش همکاران واحد مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی اداره کل فرودگاه‎های استان گلستان و همکاری تیم اعزامی از ستاد شرکت فرودگاه ها، این سامانه به صورت کامل در فرودگاه گرگان نصب و راه‎اندازی شد.

آذری در ادامه  گفت : «web base» بودن این سامانه علاوه بر روان بودن، بالا بردن سرعت و سهولت استفاده کاربران، مشکلات و پیچیدگی های فنی را به حداقل رسانده و پشتیبانی سامانه را تسریع و تسهیل کرده است . از دیگر ویژگی های سامانه جدید می توان به یکپارچگی ورود داده در سطح فرودگاههای کشور و انطباق پروازها به صورت هوشمند و همزمان و ارائه اطلاعات دقیق بر اساس پایگاه داده کشوری نام برد .

وی ادامه داد: بالا رفتن سطح امنیت داده‎های تبادل شده بر روی بستر جدید، برخورداری از قابلیت گزارشگیری دقیق و متنوع، اتصال و ارتباط با پایگاههای داده و دیگر سامانه های هوشمند فرودگاهی، استفاده از استانداردهای به روز هوانوردی و اعلان پرواز و جذابیت نمایش اطلاعات پروازی در نمایشگرهای فرودگاهی، از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.

 آذری در پایا گفت: با نصب و راه اندازی این سامانه و ارتباط آن با سامانه جامع اطلاع رسانی و مرکز تماس 199، فرودگاه گرگان یکی از به روز ترین فرودگاههای کشور در استفاده از سامانه های ارتباطی در سطح کشور به شمار می آید .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.