| کد خبر: 145618 |

آمادگی کامل فرودگاه بین المللی کرمان برای بازگشت عزتمندانه زائران بیت الله الحرام

مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام یکپارچه تمامی ارگان های درگیر در عملیات حج تمتع امسال از آمادگی کامل فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان برای انجام عملیات بازگشت زائرین خانه خدا خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام یکپارچه تمامی ارگان های درگیر در عملیات حج تمتع امسال از آمادگی کامل فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان برای انجام عملیات بازگشت زائرین خانه خدا خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎ عمومی اداره کل فرودگاه‎های استان کرمان ؛ نشست هماهنگی و آمادگی بازگشت حجاج سرزمین وحی ،  امروز دوشنبه سیزدهم شهریورماه96 با حضور مسئولان و نمایندگان تمامی نهادها و ارگانهای مسئول در عملیات حج تمتع در سالن جلسات اداره کل فرودگاه های استان کرمان برگزار شد .

علی قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های استان کرمان با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام یکپارچه تمامی ارگان های درگیر در عملیات حج تمتع گفت: همانگونه که عملیات اعزام زائرین سرزمین وحی دیارکریمان باموفقیت از فرودگاه بین المللی کرمان انجام گرفت ، آمادگی کامل برای مدیریت هرچه بهتر عملیات بازگشت زائرین خانه امن الهی به وطن را خواهیم داشت و تدابیر لازم در این زمینه تدارک دیده شده است .

وی در ادامه افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مرکز بهداشت دوره آموزشی پیشگیری از سرایت بیماری های واگیردار و مراقبت های بهداشتی ، برای کارکنان ارگان های مسئول در عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام در روز شنبه یازدهم شهریورماه96 در سالن اجتماعات این اداره کل برای رعایت اصول بهداشتی و بالارفتن سطح آگاهی کارکنان مذکور و در نهایت اقشار جامعه و جلوگیری از انتقال بیماری ها برگزار شد و نیز جلسه دیگری در روز چهارشنبه پانزدهم شهریورماه به همین منظور برگزار خواهد شد.

قاسم زاده همچنین تأکید کرد: پرسنل تمامی ارگان های درگیر در عملیات حج باید اصل صیانت و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائرین حج تمتع و تحقق حقوق شهروندی سرلوحه کار خود قرار دهند ، بدین منظور لازم است تیم راهنمای مسافر از پرسنل اداره کل فرودگاه های استان کرمان در تمامی پروازهای برگشت در سالن ترمینال خارجی برای تکریم و کمک به زائرین عزیز مستقر شوند.

گفتنی است براساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی عملیات بازگشت حجاج استان کرمان از بامداد 19شهریورماه96 آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.