| کد خبر: 144918 |

وعده آخوندی برای تکمیل فرودگاه سقز محقق می‎شود

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه‎ها از اجرایی شدن طرح تکمیل زیرساخت‎های فرودگاه سقز خبر داد.

تین نیوز
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه‎ها از اجرایی شدن طرح تکمیل زیرساخت‎های فرودگاه سقز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎ عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری در مورد اهمیت تکمیل فرودگاه سقز گفت: فرودگاه سقز یکی از نیازهای منطقه غرب ایران است که ساخت آن مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، برای توسعه این منطقه بوده است و در سفر اخیر وزیر محترم راه و شهرسازی به استان کردستان نیز مورد بازدید و پیگیری ایشان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این فرودگاه از جانب وزیر محترم راه و شهرسازی برعهده شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گذاشته شده است، گفت: در این زمینه جلساتی میان این شرکت و استانداری کردستان با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، معاون عملیات فرودگاهی، استاندار محترم کردستان و نماینده محترم مردم سقز و بانه در مجلس برگزار شده است.

اسفندیاری افزود: در آخرین جلسه‎ مشترک که امروز سه شنبه 7 شهریور برگزار شد، قرار بر این شد که شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در چارچوب طرح تکمیل زیرساخت‎های فرودگاه سقز، تا یک ماه آینده مناقصه تکمیل باند و ترمینال آن را برگزار کند.

وی ضمن بیان اینکه استانداری کردستان نیز متعهد شده است که تا زمان برگزاری مناقصه، موضوع تملک اراضی این فرودگاه را نهایی کند، گفت: همچنین قرار شده است که برای تسهیل راه دسترسی به این فرودگاه، قسمتی از جاده سقز- مریوان تغییر مسیر پیدا کند.

گفتنی است که با ساخت این فرودگاه، استان کردستان دارای دو فرودگاه خواهدشد که علاوه بر آن این فرودگاه می‎تواند به بخشی از مردم استان آذربایجان غربی نیز خدمت‎رسانی کند و باعث توسعه این منطقه کشور شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.