| کد خبر: 143532 |

در نشست صمیمی با روابط عمومی عنوان شد

اقدامات روابط عمومی، انگیزه بالایی را در میان همکاران ما به وجود می آورد

محمد امیرانی در نشست صمیمی روابط‎ عمومی و اداره کل ارتباطات ناوبری و هوایی گفت: روابط‎ عمومی و فعالیت‎های آن نقش مهمی در ایجاد انگیزه در میان کارکنان دارد.

تین نیوز

محمد امیرانی در نشست صمیمی روابط‎ عمومی و اداره کل ارتباطات ناوبری و هوایی گفت: روابط‎ عمومی و فعالیت‎های آن نقش مهمی در ایجاد انگیزه در میان کارکنان دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در این نشست که مدیرکل ارتباطات ناوبری و هوایی و معاونان وی و مدیر روابط‎ عمومی و جمعی از کارکنان روابط‎ عمومی ستاد شرکت حضور داشتند، امیرانی ضمن قدردانی از تلاش روابط‎ عمومی در انعکاس فعالیت واحدهای مختلف گفت: برای نمونه؛ تهیه و انتشار مستند تصویری فعالیت‎های کارکنان الکترونیک در نصب و راه‎اندازی سامانهRCAG  چابهار توسط روابط عمومی، انگیزه بالایی را در میان همکاران ما به وجود آورد، زیرا اینکه حس می‎کردند زحمات آنها دیده شده است و این به مراتب از تشویق‎های مالی مؤثرتر بود.

مدیرکل ارتباطات ناوبری و هوایی افزود: در جریان کار ممکن است کارکنان به دلایل مختلفی خسته و کم انگیزه شوند. در اینجا نقش روابط‎ عمومی در ایجاد انگیزه در میان همکاران بسیار مهم است.

باید تعامل میان واحدها افزایش یابد

مدیر روابط‎ عمومی نیز در این دیدار ضمن توضیح فعالیت‎های روابط‎ عمومی در اصلاح روندهای موجود در انتشار اخبار و توانمندسازی رابطان خبری ستادی و مسئولان روابط‎عمومی فرودگاه‎ها گفت: امید است که با آموزش‎های سالانه روابط ‎عمومی برای روابط‎‎ عمومی‎های فرودگاه‎ها و رابطان ستادی، توان آنها در تولید خبر و انعکاس به موقع و مناسب فعالیت‎ها افزایش یابد.

یداله آقائی با تاکید بر اینکه واحدهای مختلف از جمله اداره کل ارتباطات ناوبری و هوایی باید در سوژه‎یابی و تهیه اخبار و گزارشات مکتوب و تصویری روابط ‎عمومی را یاری کنند، گفت: با توجه به اینکه این اداره کل از واحدهای تخصصی و حساس شرکت به شمار می‎رود، نیاز است که با افزایش تعامل، زمینه را برای انعکاس باکیفیت‎تر و بهتر اخبار فراهم کند.

 این دیدار صبح امروز 29 مرداد در مرکز کنترل فضای کشور برگزار شد و همکاران روابط عمومی و اداره کل ارتباطات ناوبری و هوایی در فضایی کاملا صمیمانه به تبادل نظر درباره چگونگی افزایش همکارهای پرداختند. 

طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است روابط عمومی اینگونه بازدیدها و گفتگوها را در سایر ادارت ستادی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیز برگزار کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.