| کد خبر: 143325 |

فرودگاه یزد عملیات اعزام حجاج را آغاز کرد

همزمان با اولین پرواز اعزام زائران حریم وحی و بارگاه نبوی، آیین بدرقه نخستین گروه حجاج بیت‌الله‌الحرام در فرودگاه بین‌المللی یزد برگزار شد.

تین نیوز

همزمان با اولین پرواز اعزام زائران حریم وحی و بارگاه نبوی، آیین بدرقه نخستین گروه حجاج بیت‌الله‌الحرام در فرودگاه بین‌المللی یزد برگزار شد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان یزد، نخستین گروه از زائران یزدی تمتع، صبح 27 مردادماه با بدرقه مدیرکل فرودگاه‌های یزد، فرماندهان انتظامی و نظامی، مسئولین سازمان حج و زیارت استان و سازمان‌های مرتبط به اعزام زائرین به سرزمین وحی اعزام شدند.

عباس محمدی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد ضمن بیان این خبر گفت: امشب نیز یک پرواز و بامداد فردا 29 مرداد، دو پرواز به مقصد جده خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: عملیات اعزام زائران حج تمتع استان یزد با 9 سورتی پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می‌شود که طی آن 16 کاروان با دوهزار و 270 نفر زائر به مقصد مدینه منوره اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد افزود: در سال جاری خدمات متمایزی در قالب «طرح تحول خدمت‌رسانی به حجاج» توسط اداره‌کل فرودگاه‌های استان یزد انجام شده است که از جمله آنها می‌توان به ایجاد صفحه جدید مخصوص عملیات حج تمتع در وب‌سایت اداره‌کل، حضور افراد با لباس متحدالشکل جهت راهنمایی و پاسخگویی به سؤالات زائران، تشکیل گروهی در فضای مجازی با محوریت روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی یزد و عضویت مدیران و روحانیون کاروان‌ها جهت اطلاع از پروازها و هماهنگی بیشتر با فرودگاه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی یزد آمادگی کامل اعزام زائران به سرزمین وحی را دارد، ادامه داد: زیرساخت‌ها در این خصوص آماده است و تمام عوامل حج باید در کنار هم و به یکدیگر کمک کنند.

گفتنی است سامانه پیامکی به شماره 10007069 جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به سوالات زائران یزدی راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.