| کد خبر: 143088 |

اعلام رضایت سازمان حج از روند اعزام حجاج

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تمامی فرودگاه‌ها با سازمان حج و زیارت هماهنگ هستند و در مسیر برطرف کردن نواقص قدم برمی‌دارند به طوری که این سازمان از فعالیت فرودگاه ها ابراز رضایت کرده است.

تین نیوز
سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تمامی فرودگاه‌ها با سازمان حج و زیارت هماهنگ هستند و در مسیر برطرف کردن نواقص قدم برمی‌دارند به طوری که این سازمان از فعالیت فرودگاه ها ابراز رضایت کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، سید محمود رضوی، سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن اشاره به رضایت سازمان حج و زیارت از روند اعزام حجاج تمتع، گفت: اصلی‌ترین بحث امروز ما پیگیری‌های پروازها و هماهنگی‌های داخل فرودگاهی برای مستقبلین است که هماهنگی‌های لازم با سازمان حج و زیارت و شرکت ها هواپیمایی انجام شده است.

رضوی در اشاره به فرودگاه‌های وارد نشده در چرخه اعزام اظهار داشت: فرودگاه‌های زنجان، گرگان، بیرجند، ساری، یزد، کرمانشاه و زاهدان هنوز وارد چرخه اعزام نشدند و از فردا پنجشنبه اعزام‌های این فرودگا‌ها آغاز می‌شود.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به روند اعزام‌های تمتع 96 گفت: بیشترین تعداد پرواز و اعزام زائران تا کنون از فرودگاه‌ امام خمینی (ره) با تعداد 16404 زائر توسط 65 پرواز و پس از آن فرودگاه مشهد با اعزام 8452 زائر توسط 30 پروازانجام شده است. 

رضوی با تاکید براینکه عملیات اعزام زائران بسیار گسترده است و تا به امروز فقط 25 درصد آن را انجام شده است، گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکتهای هواپیمایی شکل گرفته است که باعث شده است مسافران با سهولت کامل اعزام شوند و فرودگاه‌های ما تا کنون نمره خوبی گرفته‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازگشت حاجیان به کشور گفت: پروازهای بازگشت حاجیان از روز پانزدهم شهریور آغاز می‌شود و تا هفته اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.