| کد خبر: 142196 |

اعزام 32هزار و 553 زائر با 124 پرواز تا پایان روز سیزدهم اعزام‌ حج تمتع

در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم اعزام‌های حج تمتع96، ده‌ هزار و 774 زائر توسط شرکت سعودی و ایران‌ایر به سرزمین وحی اعزام شده‌اند . در مجموع این 13 روز، 32هزار و 553 زائر با 124 پرواز به سرزمین وحی اعزام شده اند.

تین نیوز
در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم اعزام‌های حج تمتع96، ده‌ هزار و 774 زائر توسط شرکت سعودی و ایران‌ایر به سرزمین وحی اعزام شده‌اند . در مجموع این 13 روز، 32هزار و 553 زائر با 124 پرواز به سرزمین وحی اعزام شده اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ عملیات اعزام زائران در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم اعزام‌های حج تمتع 96 با انجام 40 پرواز و اعزام ده‌ هزار و 774 زائر از فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مشهد، اصفهان، شیراز، رشت و کرمان به مقصد جده و مدینه منوره به پایان رسید.

26 مورد از اعزام‌های این سه روز به مقصد جده و 14 پرواز به سمت مدینه منوره بودند که 8 پرواز توسط شرکت سعودی و 32 پرواز هم توسط ایران‌ایر انجام شد که حاوی حدود 190تن بار بودند.

در روز یازدهم اعزام‌های تمتع 96، سیزده پرواز انجام شد که 4 مورد آن به مقصد جده و 9 پرواز هم به سمت مدینه منوره صورت گرفت و سهم شرکت سعودی دو پرواز به سمت مدینه و شرکت ایران‌ایر 11 پرواز به جده و مدینه منوره بود که در این روز فرودگاه رشت با انجام یک پرواز وارد چرخه اعزام‌ها شد.

روز دوازدهم اعزام‌ها نیز با 12 پرواز همراه بود که 3 مورد آن توسط شرکت سعودی و سایر پروازها توسط ایران‌ایر صورت گرفت و همگی آنها به مقصد جده انجام شد.

روز سیزدهم اعزام زائران تمتع 96 با انجام 15 پرواز، روز پرکاری برای فرودگاه‌های کشور بود. 4 مورد از اعزام‌های این روز به مقصد مدینه منوره و سایر پروازها به مقصد جده انجام شد. 3 مورد از پروازهای روز سیزدهم توسط شرکت سعودی و سایرپروازها توسط شرکت ایران‌ایر صورت پذیرفت.

گفتنی است تا پایان روز سیزدهم اعزام‌های تمتع امسال، 124 پرواز به مقصد جده و مدینه منوره انجام شده که 32هزار و 553 زائر به سرزمین وحی اعزام شده‌اند. سهم شرکت سعودی از این اعزام‌ها 26 پرواز و سهم ایران‌ایر 98 اعزام بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.