| کد خبر: 141411 |

مدیریت کامل عملیات حج 96 در فرودگاه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: با انسجام و آمادگی کامل و همچنین با توسعه امکانات گوناگون، عملیات حج امسال را مدیریت خواهیم کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: با انسجام و آمادگی کامل و همچنین با توسعه امکانات گوناگون، عملیات حج امسال را مدیریت خواهیم کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی؛ دومین جلسه هماهنگی پروازهای حج تمتع 96 با حضور مدیرکل‌ فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان بیرجند، مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری این استان، مدیرکل حج و زیارت استان خراسان جنوبی و سایر نهادهای مرتبط  با هدف برنامه‌ریزی و ساماندهی امور در فرودگاه بیرجند برگزار شد.

هادی سلامی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی، در این جلسه با اعلام اینکه اولویت فرودگاه بیرجند انجام به‌موقع پروازها و تسهیل در عملیات پروازی اعزام زائران بیت‌الله‌ الحرام است، گفت: با انسجام و آمادگی کامل، عملیات حج امسال را مدیریت خواهیم کرد و با توسعه امکاناتی مانند پارکینگ خودروها، افزایش صندلی‌های ترمینال، بهسازی نمازخانه و افزایش سرویس‌های بهداشتی، بهسازی و افزایش چرخ دستی‌ها، افزایش گیت‌های بازرسی و گذرنامه، زیباسازی محیطی و نصب بنرهای راهنمای زائران و مستقبلین، و همچنین راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی حج تمتع ۹۶ در پرتال فرودگاه بیرجند، در پی ارائه خدمات مطلوب و تسهیلات رفاهی به مسافران سرزمین وحی هستیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه اعلامی اولیه زائران خراسان جنوبی اول و دوم شهریورماه طی 6 پرواز از فرودگاه بیرجند عازم سرزمین وحی خواهند شد.

علیرضا ناصری فرماندار شهرستان بیرجند نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در فرودگاه بیرجند، با تاکید بر فشردگی پروازهای حج استان خراسان جنوبی، خواستار انجام به موقع و بدون تاخیر پروازها و همچنین اطلاع‌رسانی به‌موقع انجام پروازها یا تاخیرات احتمالی به صورت آنلاین به همه واحدهای ذی‌ربط و همچنین زائران شد.

در پایان این مراسم ابوافضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت استان خراسان جنوبی با اشاره به استان خراسان جنوبی به عنوان سومین استان متقاضی حضور در سرزمین وحی، خاطرنشان کرد: تعداد زائران این استان 1600 نفر است که توسط پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر هم استانی‌ها برای تشرف به سرزمین وحی، در حال مذاکره با سازمان حج و زیارت برای هماهنگی اعزام تعدادی دیگر از زائرین هستیم که در صورت توافق طی دو پرواز از فرودگاه مشهد و امام خیمنی (ره) این زائرین نیز به حج تمتع اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.