| کد خبر: 140286 |

سامانه اعلان پرواز فرودگاه تبریز ارتقا یافت

با حضور مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سامانه اعلان پرواز( FIDS) فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز ارتقا یافت.

تین نیوز

با حضور مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سامانه اعلان پرواز( FIDS) فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز ارتقا یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی؛ در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور صمد آقاجانی، مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین پرسنل اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه تبریز برگزار شد، مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی ضمن تشریح اهمیت سامانه اعلان پرواز فرودگاه تبریز(FIDS) گفت: نصب این سامانه مرکزی برای ارائه اطلاعات همزمان پروازهای فرودگاه‌ها به صورت سامانه هوشمند و مکانیزه و به منظور آگاهی مسافران از وضعیت پروازهای روزانه، ورود و خروج پروازها، تاخیرهای احتمالی و روند تشریفات پرواز بعد از دریافت کارت پرواز تا سوار شدن به هواپیما در فرودگاه تبریز انجام می‌گیرد.

وی افزود: ادغام دو مجموعه مخابرات هواپیمایی و  واحد فناوری اطلاعات یک اقدام استراتژیک در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بود که کسب منافع و ثروت برای شرکت فرودگاه‌ها، ‌ارایه خدمات مناسب مسافری و ایرلاینی در فرودگاه‌ها از ثمرات و نتایج این امر است.

در پایان این مراسم، صمد آقاجانی مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن قدردانی از پرسنل اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه‌های آذربایجان شرقی به دلیل همکاری در پروژه نصب سامانه FIDS  گفت: به دلیل در پیش بودن پروازهای حج تمتع سال 96، نصب و راه‌اندازی این سامانه کمک مهمی به تسهیل انجام این پروازها خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.