| کد خبر: 139845 |

27 مرداد ماه؛ اولین پرواز یزدی ها به حج تمتع

با نزدیک شدن به اعزام زائران حج تمتع و به‌منظور هماهنگی تمامی ارگان‌های مرتبط در فرودگاه بین‌المللی یزد، نشست کمیته تسهیلات ویژه حج تمتع در این فرودگاه برگزار شد.

تین نیوز
با نزدیک شدن به اعزام زائران حج تمتع و به‌منظور هماهنگی تمامی ارگان‌های مرتبط در فرودگاه بین‌المللی یزد، نشست کمیته تسهیلات ویژه حج تمتع در این فرودگاه برگزار شد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل فرودگاه‌های استان یزد؛ در این نشست که عباس محمدی مدیرکل فرودگاه های یزد و معاونین وی، اصغر شریفی مدیرکل حج و زیارت استان یزد، فرماندهان پلیس، سپاه حفاظت، گذرنامه و تمامی ارگان‌های مربوطه و همچنین نمایندگان شرکت‌ هواپیمایی ایران‌ایر حضور داشتند، تمامی راهکارهای ترافیکی، حفاظتی، امنیتی و خدماتی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه محمدی، مدیرکل فرودگاه های یزد، برگزاری این عملیات را فیضی بزرگ برای ارائه خدمات به زائران بیت‌ الله الحرام برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران و با وجود محدودیت‌های موجود بهترین خدمات در این زمینه ارائه شود.

وی گفت: عملیات اعزام حجاج استان یزد به سرزمین وحی از 27 تا 30مرداد ماه امسال انجام می‌شود و در این مدت 2270 زائرین خانه خدا به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

محمدی با اشاره به تأکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور مبنی بر افزایش کیفیت خدمات رسانی به زائران و مستقبلین گفت: اداره‌کل فرودگاه‌های استان یزد نیز برنامه‌های ویژه‌یی برای انجام عملیات حج در نظر گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به آمادگی کامل این اداره‌کل برای هرگونه تاخیرات احتمالی در پروازها گفت: تمامی ارگان‌ها و نهادهای دخیل در عملیات  حج باید خود را برای هرگونه پیشامد احتمالی آماده کنند و حضور 24 ساعته نمایندگان ارگان‌ها و نهادها در فرودگاه الزامی است.

گفتنی است فرودگاه بین المللی یزد، دهمین ایستگاه حج به لحاظ تعداد حجاج در کشور است که وظیفه اعزام و پذیرش 2390هزار یزدی را توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) در قالب 16 کاروان و 9سورتی پرواز برعهده دارد و با هواپیمای ایرباس A300انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.