| کد خبر: 139630 |

فرودگاه گرگان سومین فرودگاه در اعزام حجاج است

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان در جلسه هماهنگی حج تمتع 96 در فرودگاه گرگان با بیان اینکه این فرودگاه از نظر تعداد مسافران حج سومین فرودگاه کشور است بر حساسیت و اهمیت پروازهای حج امسال تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان در جلسه هماهنگی حج تمتع 96 در فرودگاه گرگان با بیان اینکه این فرودگاه از نظر تعداد مسافران حج سومین فرودگاه کشور است بر حساسیت و اهمیت پروازهای حج امسال تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های استان گلستان، رامین آذری در این جلسه که با حضور فرماندار گرگان، معاون امنیتی-انتظامی استانداری گلستان، مدیر حج و زیارت استان و  مسئولان دوایر، ادارات، سازمان‎ها و ارگان‎های دخیل در عملیات حج برگزار شد با اشاره به حساسیت و اهمیت حج امسال و رشد 285 درصدی تعداد حجاج گلستانی گفت: در سالیان گذشته و در بخش ترمینال و محاوط فرودگاهی هیچگونه افزایش و توسعه ای نداشته ایم و برای پذیرش و اعزام مسافران داخلی و حج ناگزیر به استفاده از یک ترمینال مشترک هستیم که این مسئله دشواری خدمت‎رسانی به زائران بیت الله الحرام و دیگر مسافران را دو چندان می‎کند.

وی در ادامه با بیان برنامه‎ها و تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در جهت تکریم حجاج و سایر مسافران با اشاره به به مصوبات کمیته حج گفت: امسال حجاج از طریق اتوبوس‎های در نظر گرفته شده، از مساجد و محل‎های از پیش تعیین شده به فرودگاه اعزام می‎شوند و پلیس فرودگاه از تردد افراد متفرقه به محوطه فرودگاه ممانعت خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه گرگان در ادامه از بدرقه‎کنندگان حجاج خواست، به دلیل کمبود فضا و به جهت سهولت تردد حجاج و سایر مسافران، از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

گفتنی است فرودگاه گرگان، پس از فرودگاه امام خمینی ره و مشهد، سومین ایستگاه حج به لحاظ تعداد حجاج در کشور است که وظیفه اعزام و پذیرش هفت هزار گلستانی را با حدود 26 پرواز برعهده دارد.پ

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.