| کد خبر: 138937 |

با اخذ گواهی‌نامه فرودگاهی صورت گرفت؛

◄ مدیریت فرودگاه یزد با استانداردهای جهانی

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی یزد عنوان کرد: در حالی فرودگاه‌ یزد موفق شد گواهی‌نامه فرودگاهی اخذ کند که تمام شرکت‌های هواپیمایی در جهان بر اساس همین استانداردها و گواهی‌نامه‌ها اقدام به برنامه‌ریزی در فرودگاه‌ها می‌کنند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی یزد عنوان کرد: در حالی فرودگاه‌ یزد موفق شد گواهی‌نامه فرودگاهی اخذ کند که تمام شرکت‌های هواپیمایی در جهان بر اساس همین استانداردها و گواهی‌نامه‌ها اقدام به برنامه‌ریزی در فرودگاه‌ها می‌کنند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حدود یک هفته گذشته، فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد به عنوان اولین فرودگاه کشور موفق به دریافت گواهی‌نامه فرودگاهی در بین فرودگاه‌های کشور شد در همین راستا عباس محمدی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز، گفت: در راستای توسعه قوانین ایکائو و مقرراتی که در سطح بین‌المللی وضع کرده است تمام فرودگاه‌‌های جهان ملزم به اخذ گواهی‌نامه فرودگاهی هستند.

وی در همین رابطه ادامه داد: در حالی فرودگاه‌ بین‌المللی یزد موفق شد این گواهی‌نامه را دریافت کند که تمام شرکت‌های هواپیمایی در جهان بر اساس همین استانداردها و گواهی‌نامه‌ها اقدام به برنامه‌ریزی در فرودگاه‌ها می‌کنند؛ بر همین اساس با اخذ این گواهی‌نامه می‌توانیم شاهد افزایش پروازها در این فرودگاه باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی جدی در مدت زمان کوتاه برای اخذ این گواهی‌نامه صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: برای اخذ این مدرک معتبر اقدامات جدی برای توسعه فیزیکی، نرم‌افزاری، آی‌تی و پروژه‌های فرودگاهی صورت گرفت.

محمدی ابراز داشت: برای اخذ مجوز فرودگاهی، مشکلات و موانع بسیاری سر راه ما بود و کمتر کسی فکر می‌کرد که بتوانیم با حل این مشکلات این مدرک معتبر فرودگاهی را اخذ کنیم.

لازم به توضیح است که در پی موفقیت فرودگاه یزد در اخذ گواهینامه فرودگاهی بین‎المللی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیرکل این فرودگاه تقدیر کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.