| کد خبر: 138527 |

آمادگی فرودگاه کرمان برای اعزام زائران حج تمتع به سرزمین وحی

دومین نشست هماهنگی پروازهای رفت حج تمتع استان کرمان با حضور ارگانهای ذیربط به میزبانی فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان برگزار شد.

تین نیوز

دومین نشست هماهنگی پروازهای رفت حج تمتع استان کرمان با حضور ارگانهای ذیربط به میزبانی فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان کرمان، در این جلسه که با حضور مسئولان و نمایندگان تمامی نهادها و ارگانهای دخیل در عملیات حج تمتع برگزار شد، مدیرکل فرودگاههای استان کرمان توفیق خدمتگزاری به میهمانان خانه خدا را فرصتی مغتنم برشمرد و گفت: تمامی نهادها و ارگانهای مستقر در فرودگاه کرمان از آمادگی کامل برای انجام عملیات حج به بهترین شکل ممکن برخوردارند.

علی قاسم زاده گفت: عملیات اعزام 2915 زائر بیت الله الحرام استان کرمان به سرزمین وحی از 16 مردادماه سال1396 تا 21 مردادماه با 15 سورتی پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی (فلای ناس) انجام خواهد شد .

وی با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل برای افزایش کیفیت سطح خدمات رسانی به زائران و مستقبلین و همچنین هر گونه تأخیرات احتمالی در پرواز ها گفت: تمامی ارگانها و نهادهای دخیل در عملیات حج باید خود را برای هرگونه پیش آمد احتمالی آماده کنند و حضور نمایندگان ارگانها و زائرین بیت الله الحرام 4 و نیم ساعت قبل از پرواز در فرودگاه الزامی است.

قاسم زاده همچنین افزود: سازمان حج و زیارت تمهیداتی برای اعزام حجاج بیت الله الحرام از طریق کاروانها با اتوبوس به فرودگاه داشته باشند تا ازدحام و بار ترافیکی زمان پرواز حجاج کاسته شود تا زائرین عزیز بتوانند به راحتی و بدون تأخیر و با خاطره خوش تشریفات پرواز خود را انجام داده و دیار کریمان را به سوی سرزمین وحی ترک نمایند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.