| کد خبر: 138258 |

آغاز عملیات فاضلاب ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز / ارتقای سطح کیفی ارتباط در فرودگاه اهواز

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان از آغاز عملیات پروژه فاضلاب ترمینال جدید خارجی و همچنین از پایان یافتن عملیات کابل‎کشی فیبر نوری فرودگاه اهواز خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان از آغاز عملیات پروژه فاضلاب ترمینال جدید خارجی و همچنین از پایان یافتن عملیات کابل‎کشی فیبر نوری فرودگاه اهواز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: عملیات اجرایی فاضلاب به منظور تکمیل پروژه ساخت ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز انجام می شود که در ضمن اجرای آن، اداره ایمنی زمینی، ساختمان هواپیمایی نفت، سوختگیری هواپیمایی نیز به شبکه فاضلاب شهری متصل خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان با اشاره به اینکه این عملیات با نظارت معاونت عملیات فرودگاهی و اداره ساختمان فرودگاه اهواز انجام خواهد شد، گفت: پیش‎بینی می‎شود در این عملیات حدود 700 متر حفاری و لوله‎گذاری از نوع کاراگیت با صرف هزینه‎ای سه میلیارد و 200 میلیون تومانی انجام شود.

رضایی همچنین در مورد عملیات کابل‎کشی فیبرنوری گفت: عملیات زیرساخت شبکه فیبر نوری (کابل کشی) ساختمان و واحدهای عملیاتی با هدف ارتقای سطح کیفی ارتباط اینترنتی، با حمایت اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات در فرودگاه اهواز به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این پروژه حدود دو کیلومتر کابل‎کشی صورت گرفته است، گفت: با عملیاتی شدن پروژه مذکور، ارتباط شبکه‎ای ساختمان‎هایی که دارای بعد مسافت از دیتا سنتر مرکزی فرودگاه هستند پایدارتر و امکان بهرگیری از امکانات ارتباط شبکه فرودگاهی از جمله BMS ، VOIP و سایر نرم‎افزارهای فرودگاهی بهره‎گیری فراهم می‎شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.