| کد خبر: 137556 |

اعزام حدود 7 هزار گلستانی به حج تمتع

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان گفت: امسال در عملیات اعزام حجاج بیت‌الله الحرام، 6905 نفر از زائران گلستانی از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام می‎شوند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان گفت: امسال در عملیات اعزام حجاج بیت‌الله الحرام، 6905 نفر از زائران گلستانی از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام می‎شوند.

به گزارش روابط‎ عمومی فرودگاه‌های استان گلستان، رامین آذری با اعلام اینکه فرودگاه گرگان وظیفه اعزام هشت درصد کل حجاج ایرانی را برعهده دارد، افزود: پس از تهران و مشهد، گرگان از نظر تعداد اعزام حجاج در جایگاه سوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعداد حجاج گلستانی نسبت به سال 94 بیش از 280 درصد رشد داشته است، افزود: افزایش تعداد حجاج در حالی صورت می‎گیرد که آمارهای موجود از رشد 120 درصدی پروازهای داخلی فرودگاه گرگان خبر می‎دهد که این موضوع، وظیفه خدمت‎رسانی فرودگاه گرگان را دشوارتر می‎کند.

آذری با بیان اینکه فرودگاه گرگان اکنون با بهره‎گیری از یک ترمینال مشترک (داخلی و خارجی) پذیرش و اعزام مسافران را انجام می‎دهد، گفت: به این ترتیب، در زمان اعزام و پذیرش پروازهای حج با توجه به محدودیت فضا در ترمینال، اپرون و دیگر محاوط فرودگاهی و با توجه به تداخلات پروازی و مسافری که به وجود می‌آید، مشکلاتی در پیش خواهیم داشت. با این وجود تلاش می‎کنیم با برنامه‎ریزی دقیق و استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیروها و به حداقل رساندن اثرات این محدودیت‎ها، خللی در خدمت‎رسانی به مسافران ایجاد نشود.

گفتنی است، اعزام حجاج گلستانی به سرزمین وحی از 25 مرداد تا 3 شهریور و زمان بازگشت آنها 25 شهریور تا 3 مهرماه خواهد بود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.