| کد خبر: 137448 |

فلایت‌چک جمعه میهمان فرودگاه بیرجند می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از ورود هواپیمای فلایت‌چک به این فرودگاه برای وارسی سیستم‌های ناوبری و کمک ناوبری این فرودگاه جمعه (23 تیرماه) خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از ورود هواپیمای فلایت‌چک به این فرودگاه برای وارسی سیستم‌های ناوبری و کمک ناوبری این فرودگاه جمعه (23 تیرماه) خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی؛ هادی سلامی اظهار کرد: بررسی تجهیزات کمک ناوبری باید طبق استانداردهای جهانی و زمان مشخص به طور مداوم و مستمر صورت پذیرد که خوشبختانه پس از خرید هواپیمای فلایت‌چک توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، این بررسی‌ها انجام و به‌روز شده است.

وی با بیان این‌که برای افزایش ایمنی سیستم‌های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه بیرجند، هواپیمای فلایت‌چک جمعه (23 تیرماه) وارد این فرودگاه خواهد شد، افزود: از مرداد ماه سال گذشته که فرودگاه بین‌المللی بیرجند به عنوان سومین فرودگاه در کشور مورد وارسی پرواز قرار گرفت، این سومین مرحله حضور هواپیمای فلایت‌چک در بیرجند است که ضمن بررسی دوره‌ای دستگاه‌های کمک ناوبری DME/VOR و چراغ‌های پاپی، این بار وارسی طرح‌های ورودی و خروجی فرودگاه بیرجند را در برنامه‌ خواهد داشت.

سلامی ادامه داد: چک دوره‌ای سیستم‌های ناوبری و کمک‌ناوبری فرودگاه بیرجند از اولویت‌های پیش از شروع پروازهای حج تمتع بود که با این مرحله وارسی محقق خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.