| کد خبر: 137338 |

مه‌آبادی در جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید فرودگاه شاهرود عنوان کرد

عزم دولت و شرکت برای تکمیل فرودگاه و توسعه قاره کوچک

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر عزم این شرکت و همچنین دولت دوازدهم برای تکمیل فرودگاه شاهرود تاکید کرد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر عزم این شرکت و همچنین دولت دوازدهم برای تکمیل فرودگاه شاهرود تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شاهرود؛ رحمت‌اله مه‌آبادی در مراسم تودیع و معارفه اتقیائی و حمیدپور(مدیران قدیم و جدید فرودگاه شاهرود) ضمن تمجید فرهنگ کارگروهی و نحوه حمایت کمیته مردمی فرودگاه شاهرود و همچنین با اشاره به تاریخ کهن و وجود مردان بزرگ در این شهر که به نوعی "قاره کوچک" نامیده می‌شود،  عنوان کرد: دولت و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، بر تکمیل فرودگاه شاهرود برای توسعه اقتصادی این منطقه تاکید دارند.

در این دیدار که با حضور با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به همراه باقریان، عضو هیئت مدیره و معاونت عملیات فرودگاهی شرکت، حسینی‌شاهرودی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، هاشمی معاون استاندار، حجت‌الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان شاهرود، اعضای کمیته مردمی حمایت از فرودگاه شاهرود و مسئولین لشگری و کشوری برگزار شد، حمیدپور، مدیر جدید فرودگاه، به ارائه توضیحاتی درباره پروژه‌های در حال ساخت فرودگاه و همچنین برنامه‌ها و چکیده عملکرد چهار ماهه گذشته خودش پرداخت.

در این برنامه با اهدای لوح تقدیر از خدمات اتقیایی قدردانی و حکم انتصاب حمیدپور نیز به وی اهدا شد.

حاضران در این مراسم در پایان  از پروژه‌های در حال ساخت فرودگاه بازدید کردند و جلسه‌ای درباره پروژه‌های مذکور در سالن کنفرانس برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.