| کد خبر: 136853 |

◄ پشت پرده انتشار اسناد محرمانه «فلایت‌چک» در فضای مجازی

مدیرعامل شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پس موضوع فردی که اسناد خرید هواپیمای فلایت‌چک را در فضای مجازی منتشر کرد پرده برداشت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پشت پرده انتشار هدفمند اسناد محرمانه خرید هواپیمای فلایت‌چک در فضای مجازی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اوایل سال جاری بود که مدیر یک  شرکت‌‌ خصوصی در زمینه حمل‌ونقل هوایی بر خلاف قوانین، اسناد و مدارک «محرمانه» هواپیمای فلایت‌چک دوم را منتشر کرد و مدعی شد در این خرید پای دلال در میان است.

مدیرعامل این شرکت بارها در کانال مجازی خود از وجود دلال‌ها پس از برجام گفته و عنوان کرده است: برجام در صنعت هوانوردی فرصت و وسیله رانت آقایان خاص شد.

این موضوع در حالی از سوی مدیرعامل این شرکت مطرح شد که مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از این موضوع پرده برداشت.

مه‌آبادی روز یکشنبه ‌(یازدهم تیرماه) در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که در خصوص منتشر شدن اسناد محرمانه این قرارداد سوال داشتند، توضیح داد: فردی که مدعی حضور دلال در قرارداد هواپیمای فلایت‌چک دوم شد خود قصد واسطه شدن برای خرید این هواپیما را داشت.

وی در همین رابطه ادامه داد: وی، قصد داشت یک هواپیما که تنها می توانست کاربری تفریحی داشته باشد را به شرکت فرودگا‌‌‌‌ه‌ها تحمیل کند.

مه‌آبادی با بیان اینکه این فرد جزو بلک‌لیست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است، خاطرنشان کرد: اسناد محرمانه خرید هواپیمای فلایت‌چک دوم توسط این فرد منتشر شد اما هیچ کس با این شخص برخورد نکرد!

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    با سلام و تشکر از سایت محترم تین نیوز. چنانچه گفته های مدیرعامل محترم شرکت فرودگاهها صحت دارد و منع قانونی نداشته باشد ، نام آن شرکت و مدیرعاملش را منتشر نمایید.