| کد خبر: 136523 |

مه‌آبادی:

◄ درآمد شرکت فرودگاه کفاف توسعه صنعت فرودگاهی را نمی‌دهد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در این چندسال اخیر همکاری بسیار خوبی را با این شرکت داشته است گفت: درآمد این شرکت کفاف توسعه صنعت فرودگاهی را نمی‌دهد، بنابراین حداقل انتظار ما از دولت این است که رقم‌های هنگفتی که از شرکت در قالب سود سهام و مالیات از شرکت فرودگاه‌ها خارج می‌شود، کسر شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در این چندسال اخیر همکاری بسیار خوبی را با این شرکت داشته است گفت: درآمد این شرکت کفاف توسعه صنعت فرودگاهی را نمی‌دهد، بنابراین حداقل انتظار ما از دولت این است که رقم‌های هنگفتی که در قالب سود سهام و مالیات از شرکت فرودگاه‌ها خارج می‌شود، کسر شود.

رحمت‌الله مه‌آبادی در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، به خبرنگار تین‌نیوز گفت: در چند سال اخیر حمایت‌های مجلس از صنعت هوانوردی بی‌نظیر بوده است و تقریبا مجلس شورای اسلامی برای توسعه صنعت فرودگاهی تمام قوانین مورد نیاز را وضع کرده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: حدود یکسالی است که از کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از شرکت فرودگاه‌ها دعوت کرده‌ایم و امروز توفیق حضور پانزده نماینده از کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را داشتیم که این نشان از اهمیت خاص صنعت هوانوردی در میان نمایندگان کمیسیون عمران دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها خاطرنشان کرد: درک قوی مجلس در حقیقت باعث شد تا قانونگذار یک نگاه متفاوتی به صنعت هوانوردی داشته باشد و در همین راستا ما توانستیم قوانین خوبی در برنامه ششم داشته باشیم که مهمترین آن اجازه مجلس برای قانون خاص شدن شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بود.

مه‌آبادی با اشاره به اینکه مجلس با تصویب قانون خاص شدن شرکت فرودگاه‌ها اجازه داد تا صددرصد درآمدهای شرکت فرودگاه‌ها صرف خودش شود، بیان کرد: درآمد این شرکت کفاف توسعه صنعت فرودگاهی را ندارد، بنابراین حداقل انتظار ما از دولت این است که رقم‌های هنگفتی که از شرکت در قالب سود سهام و مالیات از شرکت فرودگاه‌ها خارج می‌شود، کسر شود.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پدر ژپتو 0 0

    فكر مي كرديم با تصويب قانون خاص و هدايت درآمدهاي عمومي صنعت به اين شركت خاص مشكل نقدينگي آن حل مي شود اما گويا خيال باطلي بود اينكه در مجموعه فرودگاهها با آن همه ظرفيت بي نظير تبليغاتي و تجاري دوستان ناتوان از اداره و حتي سرمايه گزاري هستند و همچنان چشم انتظار كمك دولت از كيسه بيت المال به اعتقاد من صحيح نيست از تين نيوز عزيز هم شاكرم كه در راستاي هدايت نظرات منتقدين كما في السابق رسالت خود را در انعكاس نظرات مخاطبان انجام با قدرت هميشگي انجام مي دهد