| کد خبر: 136323 |

باقریان در شهرکرد، بر استفاده حداکثری از امکانات تاکید کرد

غلامحسین باقریان در بازدیدی سرزده از فرودگاه شهرکرد بر استفاده حداکثری از امکانات موجود برای خدمت‎رسانی و افزایش پروازها با هواپیماهای کوچک تاکید کرد.

تین نیوز

غلامحسین باقریان در بازدیدی سرزده از فرودگاه شهرکرد بر استفاده حداکثری از امکانات موجود برای خدمت‎رسانی و افزایش پروازها با هواپیماهای کوچک تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیز به نقل ازروابط‌عمومی شرکت فرودگاه ‎ ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر فرودگاه شهرکرد ضمن بیان این خبر گفت: این بازدید به صورت سرزده صبح جمعه 9 تیر انجام شد و ایشان در طول نزدیک به پنج ساعت به طور دقیق نقاط مختلف فرودگاه را مورد بازدید و بررسی قرار داد و از نزدیک با کمبودهای موجود آشنا شد.

سروش سلیمی شهرکی با اشاره به اینکه در این بازدید واحدهای مختلف از جمله برج مراقبت پرواز، الکترونیک، مخابرات، ایمنی و آتشنشانی، سالن ترمینال، تأسیسات، سطوح پروازی، بخش های اداری و ساختمان های در دست احداث آتشنشانی و سوله تجهیزات ایران‌ایر مورد بررسی قرار گرفت، گفت: آقای باقریان در هر بخش رهنمودهایی را برای مدیریت بهتر به ما ارائه و خط مشی های جدید شرکت در هر زمینه را تبیین کرد.

وی در مورد برقراری پروازهای جدید با توجه به ورود هواپیماهای ATR گفت: از مدت ها پیش توسط استانداری رایزنی هایی انجام شده است و ما هم پیگیر هستیم اما با وجودی که طبق آمار، ما پتاسیل خوبی برای استفاده از این هواپیماها برای برقراری پرواز به عتبات عالیات، کویت، اهواز، عسلویه و کیش را داریم این موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.