| کد خبر: 135884 |

◄ پیشرفت 85 درصدی ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه اردبیل از پیشرفت 85 درصدی ترمینال خارجی این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه اردبیل از پیشرفت 85 درصدی ترمینال خارجی این فرودگاه خبر داد و گفت: قرار بود این پروژه سال گذشته به بهره‌برداری برسد اما با توجه به شرایط پیش آمده نمی‌توانم زمان دقیقی برای پایان بهره‌برداری آن اعلام کنم.

 

سیدفخرالدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز از پیشرفت 85 درصدی ترمینال خارجی فرودگاه بین‌‌المللی اردبیل خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این ترمینال، 13 هزار متر مربع به فضای پذیرش مسافر اضافه خواهد شد.

 

 وی در همین رابطه ادامه داد: ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل برای ادامه پیشرفت فیزیکی نیازمند تامین اعتبار بود که از محل درآمدهای شرکت فرودگاه‌ها تامین شد و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه در حال کار است.

 

مدیرکل فرودگاه اردبیل از نصب سیستم SFLS با هزینه بالغ بر 720 میلیون تومان در این فرودگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: این سیستم باید به وسیله هواپیمای فلایت‌چک، بررسی شود و پس از تائید مجوز بهره‌برداری از آن صادر خواهد شد.

 

هاشمی افزود: سیسم تغذیه گاز به مبلغ 400 میلیون تومان، تجهیز و نصب دوربین‌های جدید به مبلغ 600 میلیون تومان از جمله اقداماتی است که در این چند وقت اخیر در فرودگاه اردبیل انجام گرفته است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فرودگاه بین‌الملل اردبیل دو باند متقاطع وجود دارد قرار است یکی از باندها توسط پیمانکار تعمیر شود.

 

مدیرکل فرودگاه اردبیل در پایان با بیان اینکه سازمان حج و زیارت تعداد زائران حج در اردبیل را 795 نفر اعلام کرده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این تعداد زائر با سه پرواز اعزام سرزمین وحی شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.