| کد خبر: 135474 |

اعلام آمادگی فرودگاه ارومیه برای اعزام و پذیرش بیش از 2 هزار حاجی

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: فرودگاه ارومیه در موسم حج امسال میزبان 2 هزار و 266 زائر بیت‌اله الحرام می‌شود. این مسافران همگی از استان آذربایجان غربی هستند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: فرودگاه ارومیه در موسم حج امسال میزبان 2 هزار و 266 زائر بیت‌اله الحرام می‌شود. این مسافران همگی از استان آذربایجان غربی هستند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، کمال پرهیزکار با اعلام این خبر گفت: پروازهای حج امسال در فرودگاه ارومیه از نیمه دوم مردادماه برقرار می‌شود و در بخش‌های عملیاتی و دستگاه‌های کمک ناوبری، این فرودگاه آمادگی لازم را دارد.

 

وی با بیان اینکه ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه در حال بازسازی است، ادامه داد: اکنون پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه از طریق ترمینال خارجی انجام می‌شود. تاکنون بازسازی ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار قول آماده شدن آن را تا پایان تیرماه امسال آن تحویل دهد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: امسال 2 هزار و 266 مسافر از این فرودگاه راهی سرزمین وحی می‌شوند. قطعا این مسافران از طریق ترمینال‌های داخلی و خارجی فرودگاه ارومیه اعزام و پذیرش می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: هنوز زمان دقیق شروع و پایان پروازهای حج و ایرلاین آن هنوز تعیین نشده است و به زودی اعلام می‌شود. همگی این مسافران از اهالی استان آذربایجان غربی هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.