| کد خبر: 135366 |

آمادگی فرودگاه یاسوج برای جهش بزرگ بعد از توسعه روکش آسفالت سطوح پروازی

در حالی که به دلیل آغاز عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه یاسوج، پروازهای این فرودگاه از 26 خرداد ماه به مدت تقریبی 60 روز انجام نمی‌شود، این فرودگاه آماده جهش بزرگ بعد از اجرای طرح توسعه است.

تین نیوز

در حالی که به دلیل آغاز عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه یاسوج، پروازهای این فرودگاه از 26 خرداد ماه به مدت تقریبی 60 روز انجام نمی‌شود، این فرودگاه آماده جهش بزرگ بعد از اجرای طرح توسعه است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه یاسوج، علی محسنیان؛ مدیر فرودگاه یاسوج در این باره اظهار کرد: این عملیات در ادامه اجرای طرح توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه صورت می‌گیرد و با توجه به درخواست پیمانکار و مشاور طرح برای در اختیار گرفتن همه سطوح پروازی برای روکش کردن باند، هماهنگی‌های لازم با شرکت هواپیمایی آسمان صورت گرفته است و پروازهای فرودگاه یاسوج از تاریخ 26 خردادماه جاری به مدت دست‌کم دو ماه انجام نمی‌شود.

محسنیان با اشاره به اهمیت از سرگیری پروازهای فرودگاه در اسرع وقت گفت: از مشاور و پیمانکار خواسته شده است تا با اجرای دقیق و بدون وقفه کارها در چارچوب برنامه‌ریزی شده و همچنین استفاده از همه ظرفیت‌ها، پروژه روکش باند را در مدت زمان پیش‌بینی شده دو ماهه به اتمام برسانند.

مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه تکمیل سیستم روشنایی باند فرودگاه یاسوج بعد از اجرای روکش باند آسفالت در دستور کار قرار خواهد گرفت، اظهار امیدواری کرد که با اجرای به موقع عملیات تطویل و بهسازی توسط پیمانکار طرح، سامانه روشنایی باند فرودگاه یاسوج نیز تکمیل و همزمان بهره‌برداری شود.

محسنیان افزود: درباره خط‌کشی باند و وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه، بلافاصله بعد از اجرای روکش با ادارات ستادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هماهنگی لازم به عمل می‌آید و اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت.

مدیر فرودگاه یاسوج در پایان از ضرورت آمادگی شرکت‌های هواپیمایی و فعالان بخش خصوصی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه فرودگاهی سخن گفت تا برای سرمایه‌گذاری و جهش بزرگ بعد از اجرای طرح توسعه فرودگاه یاسوج آمادگی لازم داشته باشند و از این فرصت مناسب برای توسعه استان و تولید ثروت واشتغال‌زایی استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.