| کد خبر: 134425 |

در دو ماه نخست امسال

◄ ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ نفر عازم عتبات‌عالیات شدند

امسال رشد ۲۲ درصدی در نشست و برخاست هواپیماها و رشد ۲۵ درصدی در اعزام و پذیرش مسافران نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در پروازهای عتبات‌عالیت صورت گرفت.

تین نیوز

تین‌نیوز | در دو ماه نخست امسال ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ مسافر به وسیله ۳ هزار و ۲۲۸ پرواز عازم سفر عتبات‌عالیات شدند. بر این اساس امسال رشد ۲۲ درصدی در نشست و برخاست هواپیماها و رشد ۲۵ درصدی در اعزام و پذیرش مسافران صورت گرفت.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مطابق آمار ارایه شده از سوی اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و گروه آمارو اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی در دو ماه نخست امسال بیشترین تعداد مسافران عتبات‌عالیات در فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مشهد و اصفهان صورت گرفت.

 

در این مدت فرودگاه امام خمینی(ره) از ۲۶۵ هزار و ۸۳۶ مسافر و یک هزار و ۴۰۶ پرواز استقبال کرد. در این فرودگاه رشد ۷ درصدی در نشست و برخاست پروازها و رشد ۱۰ درصدی در اعزام و پذیرش مسافر نسبت به زمان مشابه سال گذشته رقم خورد.

 

در فرودگاه مشهد نیز ۸۳۳ پرواز عتبات برقرار شد که موفق به اعزام و پذیرش ۱۴۶ هزار و ۹۲۵ مسافر شد. بنابراین در دو ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رشد ۴۲ درصدی در نشست و برخاست پروازها و رشد ۳۶ درصدی در اعزام و پذیرش مسافر به ثبت رسید.

 

همچنین فرودگاه اصفهان با ۴۷۰ پرواز موفق به اعزام و پذیرش ۷۷ هزار و ۴۳ مسافر شد. در این مدت رشد ۲ درصدی در نشست و برخاست پروازها و رشد ۹ درصدی در اعزام و پذیرش مسافران نسبت به زمان مشابه در سال ۱۳۹۵ محقق شد.

 

در مجموع طی دو ماه نخست امسال ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ مسافر به وسیله ۳ هزار و ۲۲۸ پرواز عازم سفر عتبات‌عالیات شدند. بر این اساس امسال رشد ۲۲ درصدی در نشست و برخاست هواپیماها و رشد ۲۵ درصدی در اعزام و پذیرش مسافران نسبت به زمان مشابه در سال گذشته صورت گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.