| کد خبر: 6760 |

انتصاب سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه آهن منطقه دو

تین نیوز | با حکم مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی اکبر مردی آغمیونی به سمت سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه آهن منطقه دو منصوب شد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، علی نورزاد در حکمی، علی اکبر مردی آغمیونی مردی را به سمت سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه آهن منطقه دو منصوب کرد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در این حکم آورده است: 
"با توجه به پیشنهاد معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاهها و نظر به تعهد و تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه آهن منطقه دو منصوب می گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و برنامه ریزی لازم و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف شرکت موفق و موید باشید."

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • انسانم آرزوست 0 0

    واقعا جا دارد سوابق کاری ایشان بررسی شود که چقدر سوابق ارزنده دارد؟ چقدر تخصص دارد؟ که این پست مهم به ایشان سپرده می شود. چرا وقتی افراد مناسبتر در همان سازمان هستند این پست را می پذیرد؟

  • 0 0

    آیا کمی دیر به این نتیجه نرسیده اید؟ چرا در سنوات گذشته که از خارج سازمان و افرادی که تازه به سن بلوغ رسیده بودند مدیر شدند ساکت بودید؟ چون در کنار آنها خوش می گذشت نه!!!!!

  • 0 0

    اگر شما که نوشته ایت انسانم آروزست خودت لیاقت مدیر شدن را داشتید پس چراجلو نیامدی پس لیاقت نداشتی به خاطر همین کسی را که نمی شناسی پشت سرش یاوه گو ی نکن

  • ر 0 0

    نظر اینکه این آقا بسیارمدیر ومدبر است ضمنا در سنوات قبل حق ایشان در مورد مدیر بودن خورده شده

  • 0 0

    انسانم آرزوست شما چقدر فهمیده هستی که نمیدانی اگر سوابق ایشان برسی از طریق حراست نمی شد ایشان مدیر نمی شد تو این یاوه ها را نوشتی که ایشان را نمی شنا سی واز حسدات شما ها است مدیران قبلی که با پارتی بازی مدیر شدند پس چرا بلبلی نمی کردید چون ازقبال آنها مخوردید

  • کارشناس 0 0

    واقعا در شرکت ساخت چه خبره این نورزاد فکر کنم یکسال نشده فاتحه این شرکت رو بخونه. این انتصابات …

  • ایرانی 0 0

    خطاب به کارشناس که لیاقت کارشناسی هم نداره باید گفت ملت ایران بسیار دعا گو به جان این مدیر محترم است که روز به روز جلوی خوردن میلیارد میلیارد حقشان را توسط امثال شما گرفته و نمی گذارد حق ملتش توسط شما خورده شود و شما این گونه در حال سوختن هستید در ضمن جناب دکتر نورزاد دکتر هستن و درک بالایی دارند که اینچنین انتصاب های. عالی ای را انجام می دهند. خداوند همیشه یار و یاور این مدیر مدبر باشد تا حق ما ایرانی ها را از امثال شما بگیرد الهی امین.

  • دلسوز 0 0

    البته در خصوص انتصابات که حق قانونی آقای دکتر نور زاد است ایرادی نمی توان گرفت چون پس از بررسی ها و یا سفارشات به این نتیجه رسیده است البته آقای علی اکبر مردی آغمیونی انسان خوبی است بهتر بود ایشان حداقل یکسال معاون مدیر کل می بود تا در زمان تصدی این سمت عملکرد بهتری از خود نشان می داد. خوب بودن، مدرک تحصلی بالاتر ملاک مدیریت خوب و برتر نیست کما اینکه خیلی از مدیران با مدرک دکترا یکسال بیشتر دوام نیاوردند چون هم دانشگاه رو داشتند و هم کار اجرائی. اگر منصف باشیم امکان ندارد در شرکتی مثل شرکت شاخت شغل دومی برای مدیر متصور بود. ضمن اینکه مدیر عامل محترم درسته که دکترا داره اما تخصص و تجربه کافی رو نداره برای همن اکثر پروژه ها تعطیله.. البته ایشان انسان بسیار وارسته ای هستند من آرزوی توفق برای ایشان دارم.

  • 0 0

    ببین این نوشته ای که نوشتی یا نمی شناسی ایشان رایا خودت زدی به نفهمی مدیر قبلی معاون مدیر کل بوده یا با سفارش بعضی هامدیر کل شدند این جواب اول دوم نوشتی که پروژها اگر تعطیل است که تعطیل نیست کار مکنند ولی از دوره قبلی پول ها را جای دیگری که از مدیرهای بالاتر سفارش می شدخرج می شد درپروژه خودش خرج می شد اینطور کار ها عقب نمی افتاد که الان نوشتی پروژه ها تعطیل است این قدر به همتان زور آمده که اینقدرپشت سر ایشان می نویسید مدیریت را باید از ایشان یاد بگیرید که بخور بخور بلد نیست برای همین شماها ناراحت هستی و یاوه می نویسید

  • حق شناس 0 0

    ولی چقدر خوب بود شما که اینقدر برای جیب خودت دلسوزی میکنی برای همه دلسوز بودی افتاد؟!!!!!!!!!!!!

  • منطقی 0 0

    باسلام به اطلاع می رساند که مهندس علی اکبر مردی در این زمینه و در شرکت ساخت دارای ۲۵سال سابقه ی درخشان هستندو بدون انتصاب به پست های اماده کننده لیاقت پست های بالاتررا نیز دارند وصلاحیت ایشان از طرف حراست تایید شده ودر ضمن ایشان مثل بعضی ها نیستند که با ازدست دادن پست و مقام به فکر تخریب کسی باشند برای ایشان. این پست ومقام های دنیوی ارزشی ندارد ودر هر مکان و هرموقعیت اماده ی خدمت به خلق خدا هستند و برای انتصاب ایشان احتیاج به شفارش کسی نیست ودرحال حاضر حق به حق دار رسیده است.

  • کارمند 0 0

    سلام میخواستم بگم بهتربودمدیرعامل محترم دکترنورزاداین افرادراکه درمعاونت راه اهن کمارده تجدیدنظرکنه واین افراددوشغله راکه دردانشگاه مشغول هستند وسابقه اجرایی ندارند راعوض کنندودرموردانتصاب درمدی کل ها کاملا جنبه خصومت شخصی دخیل بوده واقای مردی زمانی دفتردارمدیرکل بوده

  • 0 0

    کارمند محترم میشه لطف کنی بگی الان دقیقا کجات اتیش گرفته اتش نشانی رو برات خبر کنیم تا مشکلت حل بشه، اخ اخ اخ طفلکی دیگه بخوربخورت تعطیل شده که می سوزی؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!

  • amirkarami۴۲ @ yaoo. com 0 0

    باسلام خدمت همه عزیزانم ازخداشاکرم برادرمومن وعزیزی دراین سمت به انتصاب رسیدن ازخداشکرگذارم بنده سی سال این مدیر مومن وفعال ودلسوز رامیشناسم ازجوانیم بسیار خوش فکر وخلاق هستن ویکی ازپاکان وعزیزانی هستن عاشق وطن عزیزمان ایران بنده جانباز جنگ هستم صدرصد تایید میکنم وبه مدیران ارشد وزارت راه الخصوص اقای اخوندی وزیر محترم راه تبریک وهمچنین دکترنورزاد تبریک واقعا احسنت به شما