| کد خبر: 169951 |

◄ بازگشت شورای فنی به شرکت ساخت

معاون وزیر راه و شهرسازی از شکل‌گیری دوره جدید شورای فنی شرکت ساخت و توسعه خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: این شورا با حضور نمایندگان بخش خصوصی به بررسی، تحلیل و آسیب‌شناسی روند اجرای پروژه‌ها و ارائه پیشنهاد‌ها و راهکارهای مناسب به‌منظور بهبود عملکرد و ارتقا بهره‌وری طرح‌های زیربنایی حمل‌ونقل کشور می‌پردازد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خیراله خادمی از برگزاری اولین جلسه دوره جدید شورای فنی شرکت ساخت و توسعه خبر داد و افزود: شورای فنی به‌منظور تدوین سیاست‌های جامع و استراتژیک در جهت هماهنگی در امور فنی و اجرایی در طرح‌‌های زیربنایی حمل‌ونقل کشور شکل‌گرفته است.

وی اظهار کرد: به‌منظور تعامل با بخش خصوصی و انعکاس مشکلات و مسائل مرتبط فی‌مابین، رئیس انجمن شرکت‌های راه‌سازی ایران، دبیر انجمن شرکت‌های راه‌سازی و نماینده جامعه مهندسان مشاور نیز عضو شورای فنی شرکت بوده و در جلسات حضور خواهند داشت.

وی بررسی دوره تضمین کارها را اولین موضوع این جلسه عنوان کرد و گفت:‌ طبق درخواست انجمن شرکت‌های راه‌سازی درگذشته دوره تضمین کارها از دو به پنج‌سال به‌شرط واگذاری نگهداری راه‌ها در دوره تضمین به پیمانکار افزایش یافت و با توجه مسائل فنی و اجرایی پیش‌آمده، در این جلسه پیشنهاد بازگشت به شرایط قبل یعنی همان دو سال  از سوی بخش خصوصی مطرح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته و مباحث مطرح‌شده در جلسه، موافقت مشروط شورای فنی با کاهش دوره تضمین از پنج به دو سال در پروژه‌های راه‌آهن، راه و بزرگراه اعلام شد و البته پیشنهاد طرح و تصویب شدن این امر به موافقت شورای عالی وزارت راه  و شهرسازی بستگی دارد و اجرای آن منوط به موافقت آن شورا خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.