| کد خبر: 169536 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

◄ قرارداد قطعه 3 آزادراه کنارگذر شرق اصفهان بسته شد

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه هیاتی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به استان اصفهان سفر و از پروژه آزادراه کنارگذر شرق اصفهان بازدید کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه کنارگذر شرق اصفهان از انعقاد قرارداد ساخت قطعه 3 این پروژه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی قطعات 1 و 2 این پروژه با پیشرفت فیزیکی حدود 75 درصد در حال انجام است و امروز شاهد انعقاد قرارداد قطعه 3 آن با حضور معاون اول رئیس‌جمهور هستیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خیرالله خادمی با اشاره به اهمیت این پروژه در کاهش ترافیک درون‌شهری اصفهان گفت: این آزادراه به طول 93 کیلومتر با هدف تکمیل کریدور اصلی آزادراهی شمال-جنوب کشور در ۳ قطعه اجرایی طراحی‌شده که دو قطعه آن به طول 63 کیلومتر در دست اجراست و امروز شاهد انعقاد قرارداد ساخت قطعه 3 آن با حضور معاون اول رئیس‌جمهور خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی کاهش ۷۵ دقیقه‌ای زمان و ۲۵ کیلومتری طول مسیر را ازجمله مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: قطعات اول و دوم آزادراه کنارگذر شرق اصفهان با پیشرفت فیزیکی حدود 75 درصد در حال احداث است که با توجه به اهمیت این پروژه تسریع در عملیات اجرایی آن در دستور کار قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه ساخت این پروژه با مشارکت 70 درصدی بخش خصوصی و 30 درصدی دولت در دست اجراست گفت: در حال حاضر بالغ‌بر 492 نفر نیروی انسانی به‌طور مستقیم و حدود 142 دستگاه ماشین‌آلات در این پروژه در حال کار هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.