| کد خبر: 160114 |

تکمیل کریدور غرب حدفاصل میاندآب-بوکان

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کنارگذر بوکان گفت: بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه و احداث کنارگذر بوکان در راستای تکمیل کریدور غرب کشور در حال تکمیل است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کنارگذر بوکان گفت: بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه و احداث کنارگذر بوکان در راستای تکمیل کریدور غرب کشور در حال تکمیل است.

به گزارش تین‌نیوز، خیراله خادمی در سفر به استان آذربایجان غربی از پروژه‌های بزرگراهی کریدور غرب کشور بازدید کرد و گفت:‌ کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول هزار و 482 کیلومتر از مرز بازرگان تا بندر امام خمینی با ایجاد کریدور بزرگراهی شمال به جنوب و کاهش طول مسیر و زمان سفر سهولت جا‌به‌جایی بین استان‌های شمال غرب به جنوب غرب را فراهم می‌کند.

 خادمی در جریان بازدید از روند احداث باند دوم بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه از قطعه میاندوآب- بوکان بازدید کرد و گفت:‌ این قطعه به طول 52 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 54 درصدی در حال انجام است که 28 کیلومتر آن درگذشته به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی این بزرگراه را بخش مهمی از کریدور غرب کشور دانست و افزود:‌ این محور ازلحاظ ترانزیتی و اتصال شمال به جنوب کریدور غرب کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود:‌ این محور از شهر میاندوآب در استان آذربایجان غربی شروع و با عبور از استان کردستان درنهایت به استان کرمانشاه متصل می‌شود.

خادمی در این بازدید همچنین از روند احداث کنارگذر بوکان بازدید کرد و اظهار داشت: این پروژه به طول 20 کیلومتر طراحی‌شده است که 7/7 کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی 66 درصدی در حال اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: به‌منظور اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه فاز‌بندی شده است و در قالب تقاطع‌های کنارگذر به پیمانکاران واگذارشده است و هم‌اکنون در مرحله تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.