| کد خبر: 156978 |

◄ اتصال کرمانشاه به شبکه ریلی با خط ریلی فیروزان

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه‌آهن غرب کشور گفت: با تکمیل عملیات نصب خط حدفاصل ملایر تا کرمانشاه و اجرای علائم الکترونیکی در ایستگاه فیروزان به زودی کرمانشاه به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.

تین نیوز

خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت" کرمانشاه با تکمیل محور فیروزان-کرمانشاه به‌زودی به شبکه ریلی متصل می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه‌آهن غرب کشور گفت: با تکمیل عملیات نصب خط حدفاصل ملایر تا کرمانشاه و اجرای علائم الکترونیکی در ایستگاه فیروزان به‌زودی کرمانشاه به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور، خیرالله خادمی صبح امروز در بازدید از راه‌آهن فیروزان- کرمانشاه در خصوص عملیات روسازی این محور اظهار کرد: عملیات نصب خط به طول 175 هزار متر حدفاصل ملایر تا کرمانشاه به اتمام رسیده است، نصب خطوط ایستگاهی به طول تقریبی 15 هزار متر نیز انجام‌شده است.

خادمی با بیان اینکه با تکمیل این محور در افق 10 ساله حجم انتقال بار به دوازده میلیون تن کالا می‌رسد گفت: پس از تکمیل این محور از کرمانشاه تا مرز خسروی و افزایش ظرفیت جابجایی بار، حجم انتقال بار در این محور به 12 میلیون تن کالا و حجم جابجایی مسافر به 1 میلیون و 900 هزار نفر در سال می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بهره‌برداری از این محور را موجب اتصال کرمانشاه به شبکه ریلی کشور دانست و افزود: این خط‌ آهن سبب تسهیل ارتباطات و افزایش ترانزیت کالا و مسافر می‌شود و بااتصال به خط ریلی کشور عراق موجب تسهیل سفر زائران عتبات عالیات خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.