| کد خبر: 147416 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

◄ ۹۱۹ کیلومتر عملیات ریل‌گذاری در سال ٩٦

مرکز استان‌های آذربایجان‌غربی، گیلان، همدان، کرمانشاه و مسیر جدید تبریز به میانه تا پایان امسال به شبکه حمل و نقل ریلی متصل می‌شود.

تین نیوز

مرکز استان‌های آذربایجان‌غربی، گیلان، همدان، کرمانشاه و مسیر جدید تبریز به میانه تا پایان امسال به شبکه حمل و نقل ریلی متصل می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در بازدید از مراحل ساخت ایستگاه راه‌آهن ارومیه گفت: امسال ۹۱۹ کیلومتر عملیات ریل‌گذاری در نقاط مختلف ایران اسلامی اجرا می‌شود و در مقایسه با حجم عملیات ساخت و توسعه شبکه ریلی سال‌های گذشته، رکورد کم‌نظیر به شمار می‌رود.

خیرالله خادمی یادآور شد: میانگین سالیانه اجرای عملیات ریل‌گذاری در سال‌های گذشته ۲۵۰ کیلومتر بود.

وی همچنین از اتصال پنج مرکز استان تا پایان امسال به شبکه ریلی کشور خبر داد و تصریح کرد: پروژه احداث راه‌آهن مراغه- ارومیه به طول ۱۸۲ کیلومتر از جمله پروژه‌هاست که در حال حاضر ۱۲ کیلومتر عملیات ریل‌گذاری آن باقی‌مانده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود عملیات زیرسازی این پروژه در ۱۵ روز آینده به اتمام برسد.

خادمی با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن ارومیه از ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است، گفت: تلاش می‌کنیم بهره‌برداری کامل از پروژه راه‌آهن مراغه – ارومیه و برقراری حمل و نقل ریلی در مرکز آذربایجان‌غربی در دو ماه آینده محقق شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از کارهای اجرایی احداث ایستگاه راه‌آهن ارومیه بازدید کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.