| کد خبر: 141344 |

معاون آزادراه‌های شرکت ساخت خبر داد:

◄ ساخت آزادراه اردکان- مهریز شهریور ماه عملیاتی می‌شود

معاون آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور در بازدید از محدوده آزاد‌راه اردکان– مهریز گفت: این پروژه شهریور ماه عملیاتی خواهد شد.

تین نیوز

معاون آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور در بازدید از محدوده آزاد‌راه اردکان– مهریز گفت: این پروژه شهریور ماه عملیاتی خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز ، سید حسین میر شفیع، معاون آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور  در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اینکه قراراست کریدورآزادراهی از تهران تا بندرعباس تکمیل شود، بخش عمده‌ای از این طرح از استان یزد عبور می‌کند که ازمحدوده نائین به سمت انار است.

وی افزود: لازم بود با مسئولین استان هماهنگی‌های بیشتری صورت می‌گرفت و به عنوان ذینفعان اصلی که در محدوده شهرهای اردکان، میبد و مهریز قرار داشتند منافع آنها مد نظر قرار می‌گرفت و همچنین توسعه بلند مدت استان نیز در این طرح دیده می‌شد. به همین دلیل لازم بود از نزدیک با نظرات مسئولین استان آشنا شویم و با جمع‌بندی نظرات آنها وسرمایه‌گذارطرح، بتوانیم دیدگاه‌های آنها را در مطالعات طرح لحاظ و زود تر عملیات اجرایی آزاد راه را شروع کنیم.

میرشفیع خاطرنشان کرد: خوشبختانه دو قطعه از این آزادراه یعنی قطعه اردکان – یزد – مهریز و مهریز – انار سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده ودارای مصوبه هیئت دولت است که به زودی قرارداد آن منعقد می‌شود. درخصوص قطعه نائین – اردکان در حال مذاکره با سرمایه‌گذار هستیم که پس از دریافت مصوبه هیئت دولت این قطعه هم اجرایی خواهد شد.

وی با اظهارخرسندی از وجود زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری افزود :خوشبختانه بخشی ازاین آزاد‌‌راه، تبدیل کمربندهای موجود به آزاد‌راه  و بخشی دیگری ازآن احداث است که متناسب با آن سرمایه‌گذار را هدایت خواهیم کرد.

معاون آزادراه‌های شرکت ساخت با اشاره به تکمیل بودن مطالعات این طرح اظهارامیدواری کرد که یک ماه دیگربا هماهنگی که با مسئولین کشوری و وزارتخانه خواهیم داشت این طرح را عملیاتی می‌کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.