| کد خبر: 135048 |

معاون اول رییس جمهور در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران ـ شمال؛

◄ اتمام قطعه اول تا پایان سال/ مردم ایران باید به مهندسان این پروژه افتخار کنند

معاون اول رییس جمهور در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران- شمال گفت: این پروژه یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های مهندسی کشور و یکی از افتخارات مهندسی ایران است و مردم ایران باید به توانمندی مهندسی کشور افتخار کنند.

تین نیوز

معاون اول رییس جمهور  در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران- شمال گفت: این پروژه یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های مهندسی کشور و یکی از افتخارات مهندسی ایران است و مردم ایران باید به توانمندی مهندسی کشور افتخار کنند.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اسحاق جهانگیری امروز شنبه در حاشیه‌ی بازدید از آزاد راه تهران - شمال، اظهار داشت: در طراحی و ساخت آزاد راه تهران شمال تونل‌ها و پل‌های بزرگ و سازه‌های پیچیده‌ای ایجاد شده است.

 

وی افزود:  با این حال خوشبختانه در دو سال اخیر این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی در قطعه‌ی یک داشته است و امیدوارم این قطعه در سال 96 تکمیل شود و مردم بتوانند از این قطعه به طول 32 کیلومتر استفاده کنند.

 

جهانگیری با بیان اینکه قطعه 2 این آزادراه نیز در دستور کار است، تاکید کرد: قطعه‌ی 2، 22 کیلومتر طول دارد که 4 پیمانکار برای آن انتخاب شده و مناقصات مربوطه برگزار شده است.

 

او ادامه داد: در این قطعه تونل بزرگ البرز به طول 6400 متر قرار دارد که جزو بزرگترین تونل‌های کشور است و امیدوارم قطعه‌ی دوم آزاد راه نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده و اعلام شده در مدت سه سال تکمیل شود.

 

معاون اول رئیس جمهور درباره قطعه 3 این پروژه نیز خاطرنشان کرد:  برای قطعه‌ی 3 آزاد راه نیز با چند شرکت در حال مذاکره هستیم تا برای تامین منابع مالی و برنامه‌ی اجرایی در این قطعه تصمیم‌گیری شود.

 

جهانگیری در پایان حرف‌هایش از بنیاد مستضعفان به عنوان مجری اصلی این پروژه قدردانی کرد و گفت: سرمایه‌گذار اصلی این پروژه بنیاد مستضعفان است که خوشبختانه با ارتباط خوبی که میان وزارت راه و شهرسازی و این بنیاد شکل گرفت، موانع برطرف شده و پروژه طبق زمانبندی تکمیل خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نامی 0 0

    اول افتتاح کنید تا افتخارش اونم یه فکری می کنیم؟