| کد خبر: 93381 |

◄اعلام آمادگی راه‌آهن برای جابه‌جایی نیروهای مسلح در اردوهای آموزشی و نظامی

تین‌نیوز| حادثه کشته شدن سربازان در مسیر جاده کرمان- اهواز آنقدر گزنده و ناگوار بود که مدیران ریلی کشور را بر آن داشت تا برای آغاز بخش وسیعی از همکاری‌ها با ارگان‌های مربوط، قدم پیش بگذارند و به دنبال چاره‌ای برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی باشند.
 
در همین راستا، پس از مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، معاون مسافري  شرکت راه‌آهن نیز از آمادگي راه‌آهن براي جابه‌جايي كليه نيروهاي مسلح براي اردوهاي نظامي و غيرنظامي در صورت برنامه‌ريزي از سوي اين سازمان‌ها خبر داد.
 
به گزارش تین‌نیوز، محمد راشدي معاون مسافري راه‌آهن با اظهار تاسف و تسليت به بازماندگان حادثه دردناك بيست نفر از سربازان در پي سقوط اتوبوس گفت: تا پيش از اين حوادثي از اين دست در مورد اعزام اردوهاي راهيان نور دانشجويي و دانش‌آموزي در جاده نيز رخ داده بود كه منجر به آن شد تا جمعي از سرمايه‌هاي علمي كشور به واسطه اين سوانح از دست بروند .
 
او افزود: در طول ۳ سال گذشته با هماهنگي صورت گرفته  از سوي ستاد راهيان نور و سازمان بسيج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كليه اردوهاي راهيان نور دانش‌آموزي و دانشجويي در مسيرهايي كه شبكه ريلي وجود دارد با همكاري همه شركت‌هاي مسافري و با قطار مسافري انجام شده و مي‌شود.
 
طبق گزارش روابط عمومي راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران، راشدي با بيان اينكه سالانه بيش از ۲۰۰ هزار  نفر سفر ريلي براي اردوهاي راهيان نور دانشجويي و دانش‌آموزي انجام مي‌شود تصريح كرد: خوشبختانه در طول سه سال گذشته  شاهد حادثه ناگواري در اين زمينه نبوده‌ايم.
 
معاون مسافري راه‌آهن از اعلام آمادگي راه‌آهن براي جابه‌جايي كليه نيروهاي مسلح نظامي و انتظامي  براي اردوهاي آموزشي و نظامي خبر داد و گفت: در صورت برنامه‌ريزي از سوي نيروهاي مسلح نظامي و انتظامي، راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران با هماهنگي كليه شركت‌هاي بخش مسافري همكاري لازم به منظور جابه‌جايي اين نيروها براي اعزام در اردوها را  انجام خواهد داد تا بعد از این شاهد چنين حوادث تلخي در كشور نباشيم.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.