| کد خبر: 165760 |

◄ کیفیت لازمه همراهی راه‌آهن با صنعتگران داخلی

عضو کمیسیون عمران مجلس باتاکید بر اینکه کیفیت تولیدات داخلی موجب حمایت از آنها می شود، گفت: همراهی شرکت راه‌آهن با صنعتگران ایرانی افزایش اشتغال در کشور را به دنبال دارد.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس باتاکید بر اینکه کیفیت تولیدات داخلی موجب حمایت از آنها می شود، گفت: همراهی شرکت راه‌آهن با صنعتگران ایرانی افزایش اشتغال در کشور را به دنبال دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد مهدی افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه مردم از نارسایی زیرساخت ها در بخش های مختلف حمل‌ونقل از جمله حمل‌ونقل ریلی رنج می برند، افزود: اگر زیرساخت‌های کشور مناسب باشد مردم از امکانات بیشتری استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه شرکت راه‌آهن بخش اعظمی از جابجایی بار و مسافر را برعهده دارد، تصریح کرد: همراهی شرکت راه‌آهن با صنعتگران ایرانی در مسیر توسعه داخلی، موجب افزایش اشتغال و جذب نیروی انسانی می‌شود که از جمله دغدغه‌های امروز کشور است.

نماینده مردم فومن و شفت درمجلس، با تاکید بر اینکه تولیدات داخلی باید توام با کیفیت باشد، اظهار کرد: البته تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی به معنای بستن درهای کشور و قطع ارتباط خارجی با کشورهای دیگر نیست.

وی استفاده ازعلم، صنعت و تکنولوژی کشورهای پیشرفته را موجب رونق اقتصادی کشور دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به بودجه سال ۹۷ راه‌آهن، این شرکت نقش بسیار موثری در این زمینه دارد .

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اعتماد مردم به راه‌آهن، ایمنی و دیگر مزایای حمل ونقل ریلی گفت: مدیریت مناسب در توزیع اعتبارات اختصاص داده شده به راه‌آهن می‌تواند نقش بسزائی در توسعه زیرساخت‌های ریلی داشته باشد.

افتخاری با یادآوری اینکه راه‌آهن، به عنوان شرکتی فعال و پر تلاش در کشور شناخته می‌شود، افزود: اگر کالای ایرانی بتواند با کالای مشابه خارجی خود رقابت کند، نباید نادیده گرفته شود.

نماینده مردم فومن و شفت خاطرنشان ساخت: در صنعت حمل‌ونقل برابری با استانداردهای جهانی حرف اول را می زند و نمی توانیم کیفیت را در نظر نگیریم و ایمنی حمل‌ونقل را به خطر بیاندازیم.

افتخاری گفت: همراهی تولید کنندگان داخلی با نیازهای مصرف کنندگان می تواند زمینه‌ساز کیفیت بهتر و حمایت از کالای ایرانی باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.