| کد خبر: 164961 |

◄ حساس‌ترین پل راه‌آهن قزوین- رشت تکمیل شد

با تکمیل پل ۵۵ یکی از آخرین و البته حساس‌ترین نقاط اتصال راه‌آهن قزوین- رشت توسط مهندسان ایرانی به اتمام رسید.

تین نیوز

سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه‌آهن منطقه دو از اتمام عملیات اجرایی پل ۵۵ راه‌آهن قزوین- رشت خبر داد و گفـت: با تکمیل پل ۵۵ یکی از آخرین و البته حساس‌ترین نقاط اتصال راه‌آهن قزوین- رشت توسط مهندسان ایرانی به اتمام رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، علی‌اکبر مردی گفت: پل کیلومتر ۵۵ ‌مهم‌ترین بخش عملیات اجرایی محور قزوین- رشت محسوب می‌شود که از روی آزادراه قزوین- رشت و جاده قدیم عبور می‌کند و به‌منظور اتمام عملیات اجرایی این پل، آزادراه قزوین- رشت به مدت ۱۷ روز مسدود شد.

سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه‌آهن منطقه دو در خصوص حجم عملیات صورت گرفته در این پل اظهار کرد: 4هزار و 300 تن ورق فولادی، هزار و 400 تن آرماتور در این پل به کار گرفته‌شده و ۵۲ عدد شمع به طول هزار و 66 متر در این پل حفاری‌شده است.

مردی خاطرنشان کرد: در این پل ۱۰ پایه وجود دارد که بلندترین آن حدود ۱۸ متر از سطح زمین ارتفاع دارد و به‌منظور احداث آن ۵۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه‌آهن منطقه دو در ادامه از اتمام عملیات زیرسازی این خط ریل خبر داد و اعلام کرد: هم‌اکنون زیرسازی این محور با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد در مراحل نهایی کار قرار دارد و تا اواسط اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.