| کد خبر: 159404 |

پلیس پس از انقلاب خدمتگزار مردم است

حسن ماسوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه‌آهن شرق در طبس گفت : بعد از انقلاب جایگاه پلیس در نظر مردم بسیار تغییر کرد به‌نحوی‌که در حال حاضربعنوان نیروی مردمی و خدمتگزار اطمینان کامل به پلیس دارند .

تین نیوز

حسن ماسوری در مراسم تودیع و  معارفه رئیس پلیس راه‌آهن شرق در طبس گفت : بعد از انقلاب جایگاه پلیس در نظر مردم  بسیار  تغییر کرد به‌نحوی‌که در حال حاضربعنوان نیروی مردمی و خدمتگزار  اطمینان کامل به پلیس دارند .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه‌آهن شرق ، وی خاطرنشان ساخت:هیچ فاصله‌ای بین مسئولین و مردم نباید ایجاد کنیم و به‌گونه‌ای باید عمل کنیم که رضایت خدا را در پی داشته باشد.

ماسوری با اشاره به حوزه استحفاظی وسیع راه‌آهن شرق که در سه استان قرار دارد از اقدامات خوب سرهنگ میرزاده در دوران تصدی خود تقدیر نمود و افزود:برای سرهنگ خانی رئیس پلیس جدید راه‌آهن شرق که یکی از نیروهای شاخص پلیس راه‌آهن کشور است هم آرزوی موفقیت میکنم.

مدیر کل راه‌آهن شرق در پایان گفت: تشریک مساعی بین مسئولین و پلیس از اهمیت زیادی برخوردار است که این همدلی در راه‌آهن شرق وجود دارد.

سرهنگ وفایی جانشین فرماندهی پلیس راه‌آهن کشوردر ادامه این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ میرزاده افزود:سرهنگ میرزاده در دوران تصدی خود بسیار خوب مدیریت کرد که حتی پیشنهاد سمت های بالاتری هم داشت سرهنگ خانی نیز افسر خوبی است و در جاهای دیگر امتحان خود را پس داده است انتظار داریم با همکاری مسئولان مجموعه مخصوصا در راه‌آهن شرق که تا کنون مهندس ماسوری تعامل بسیار خوبی با پلیس راه‌آهن داشته است هرچه شایسته تر به مردم خدمت کنیم و باید افتخار کنیم که خدمتگزار مردم هستیم و  همکاران به بهترین نحو و بهترین شیوه واقعا خدمت کنند .

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.