| کد خبر: 156941 |

◄ دو خطه ریلی که ظرفیت محور جنوب را افزایش می‌دهد

سعید رسولی عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران: دوخطه شدن محوراهواز - اندیمشک ظرفیت محور جنوب را افزایش می‌دهد.

تین نیوز

سعید رسولی عضو هیئت‌مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: دوخطه شدن محور اهواز-اندیمشک ظرفیت محور جنوب را افزایش می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز سعید رسولی گفت: در حال حاضر توجه به توسعه کیفی، ارتقای ایمنی، افزایش مطلوبیت سفر و جابه‌جایی بار در دستور کار راه‌آهن قرارگرفته است.

رسولی عنوان کرد: در این راستا یکی از اقدامات بسیار مهم، بازسازی محور جنوب در حدفاصل دورود تا اندیمشک پس از گذشت بیش از ۶۰ سال است که برای اولین بار بازسازی اساسی و به‌صورت کامل در حال انجام است و امیدواریم این کار تا پایان امسال به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که محور جنوب از فنی‌ترین محورهای شبکه ریلی کشور است، گفت: عملیات بازسازی این محور با توجه به وجود پل‌ها و تونل‌های فراوان انجام‌شده است. همچنین اجرای دوخطه اهواز-اندیمشک روزهای آخر خود را سپری می‌کند.

عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران  بابیان این‌که راه‌آهن گفت : با اتمام بازسازی محور جنوب، امنیت شبکه و امنیت سیر در این محور افزایش پیدا می‌کند. همچنین سرعت تردد قطارها نیز با توجه به اقدامات انجام‌گرفته بیشتر خواهد شد.

رسولی اظهار کرد: راه‌آهن سراسری جنوب به شمال در سال ۱۳۰۶ کلنگ خورد و در سال ۱۳۱۷ بهره‌برداری شد و امسال که در سال ۹۶ قرار داریم، ۹۰ سالگی تأسیس راه‌آهن جنوب به شمال را می‌گذرانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    کشور ما نیاز به سرمایه‌گذاری هنگفت دارد در کنار دو خطه و برقی کردن کردن مسیرهای قدیمی و شلوغ،مسیرهای جدیدی در حال احداث و مطالعه هستند مطمئنا بودجه دولتی با توجه به حجم بزرگ بدنه کارمندی دولت قادر تامین بودجه عمرانی نیست.
    دولت چند راهکار بیشتر ندارد.
    یک ترغیب سرمایه‌گذاری خارجی
    دوم مشارکت بخش خصوصی با مشوق های مخصوص
    سوم اغاز تعدیل نیرو ،و توقف استخدام دولتی ،دقت کنید ژاپن یک کشور تولیدی هست از هزار نفر فقط یک نفر کارمند هست این در ایران صد نفر هست!! فشار شدیدی هم به مردم و دولت وارد کرده که هزینه این کارمندان و مدیران نجومی بگیر تامین کند.
    مضاف که راندمان هم در حد نیم ساعت در روز دارند.

    دولت مجلس اگر کشور صنعتی میخواهند باید استخدام کارمند متوقف و مردم تشویق تولید سازندگی کنند.
    جامعه بزرگ کارمندی کشور ما مصرف کننده کرده.جای تاسف هست ارزوی هر ایرانی کارمند شدن شده،درحالیکه ترکیه کره چین امریکا ارزوی هر فرد کارخانه و شرکت زدن هست

  • ناشناس 0 0

    برقی شدن محورجنوب
    احداث راه اهن اصفهان به اهواز انقلابی دراهن است پل خلیج فارس تکمیل این پروژه هااست