| کد خبر: 151302 |

برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابان و رابطین نظام پیشنهادها

مدیر کل مرکز آموزش و تحقیقات از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه ارزیابان و رابطین نظام پیشنهادها برای ادارات کل ستادی، اداره کل راه آهن تهران و کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل مرکز آموزش و تحقیقات از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه ارزیابان و رابطین نظام پیشنهادها برای ادارات کل ستادی، اداره کل راه آهن تهران و کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مصطفی ستاک گفت: این کارگاه آموزشی که دومین مرحله از مجموعه آموزش های برنامه ریزی شده در راستای پیاده سازی سیستم جدید نظام پیشنهادهای راه آهن است، روز گذشته با حضور ۱۶۰ نفر از کارکنان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادها افزود: ارائه پیشنهاد توسط کارکنان بسیار ارزشمند است و با همفکری و همکاری رابطین و ارزیابان نظام پیشنهادها و دبیرخانه مرکزی آن دستیابی به مشارکت حداکثری، دور از انتظار نیست.

ستاک خاطرنشان کرد: قبل از این کارگاه و در نیمه نخست سال جاری، دوره عمومی نظام پیشنهادها با هدف آشنایی کلیه کارکنان ادارات ستادی و مناطق با کلیات، مفاهیم و مبانی متدولوژی نظام پیشنهادها و ضرورت به کارگیری رویکرد نظام پیشنهادها در راه آهن برای حدود ۷۰۰ نفر از کارکنان، برگزار شده است.

به گفته مدیرکل مرکز آموزش و تحقیقات؛ کارگاه آموزشی مذکور برای ادارات کل مناطق، در آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران ارشد و میانی شرکت راه آهن با هدف ایجاد تعهد در حمایت از نظام پیشنهادها در راستای پیشبرد اهداف سازمان و دخیل کردن کارکنان در تصمیم گیری ها در حال برنامه ریزی است.

ستاک افزود: در حال حاضر سامانه نظام پیشنهادها به صورت تک دبیرخانه ای است و تهیه نسخه چند دبیرخانه ای آن در دستور کار دبیرخانه نظام پیشنهادهای راه آهن، مستقر در مرکز آموزش و تحقیقات قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.