| کد خبر: 146960 |

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران دراطلاعیه ای اعلام کرد؛

قطاری با کارگران برخورد نکرده است ، حادثه 23 شهریور در زمان جابجایی کوبلاژ

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد ضمن تکذیب اخبار مندرج در برخی رسانه‌ها مبنی بر «برخورد قطار با کارگران در راه‌آهن زاگرس» اعلام کرد : حادثه امروز در زمان جابجایی کوبلاژ در حین اجرای عملیات بازسازی خط راه‌آهن رخ داده است.

تین نیوز

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد ضمن تکذیب اخبار مندرج در برخی رسانه‌ها مبنی بر «برخورد قطار با کارگران در راه‌آهن زاگرس» اعلام کرد : حادثه 23 شهریور در زمان جابجایی کوبلاژ در حین اجرای عملیات بازسازی خط راه‌آهن رخ داده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در خصوص حادثه رخ داده در حوزه راه‌آهن زاگرس ضمن تکذیب اخبار مندرج در برخی رسانه‌ها مبنی بر برخورد قطار با کارگران در ایستگاه تنگ هفت گفت: در حال حاضر عملیات بازسازی خط در منطقه تنگ هفت در دست اقدام است و این حادثه در زمان جابجایی کوبلاژ رخ داد.

 متاسفانه این حادثه یک فوتی و دو مجروح برجای می گذارد و در ساعت ۹:۳۵  روز پنجشنبه  ۲۳ شهریور خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس خرم آباد اعلام شد و یک نفر از کارگران به علت جراحات وارده قبل از رسیدن بالگرد فوت کرد و دو نفر دیگر که دچار قطع عضو شده بودند توسط تیم اورژانس هوایی  خرم آباد پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد منتقل شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.