| کد خبر: 144520 |

بهره برداری از 11 پروژه ریلی در راه آهن شمالشرق (1)

مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) گفت: به مناسبت هفته دولت 11پروژه با اعتبار60 هزار و 96میلیون ریال در این ناحیه به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) گفت: به مناسبت هفته دولت 11پروژه با اعتبار60 هزار و 96میلیون ریال در این ناحیه به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ فرشاد زادخور ضمن تشریح برنامه های راه آهن شمالشرق(1) در هفته دولت، بیان کرد: نخستین پروژه تامین و نصب دیوار پیش ساخته بتونی در ایستگاه دامغان به طول یک هزار و 500متر و با اعتبار 6 میلیارد و 483میلیون ریال از محل اعتبارات ملی است که با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه توسعه سکوی این ایستگاه با متراژ سه هزار و 500 متر و با اعتبار 10 میلیارد و 527 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می شود.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) گفت: پروژه احداث سیستم آبرسانی سکوی راه آهن شاهرود به طول یک هزار و 500 متر مربع است و همچنین بهسازی تجهیزات برق پنج ایستگاه در سطح استان سمنان از دیگر پروژه هایی است که به بهره برداری خواهد رسید.

زادخور تاکید کرد: پروژه بازسازی برخی منازل مسکونی سازمانی در شاهرود، دامغان و سمنان با اعتبار یک میلیارد و 736میلیون ریال تکمیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: راه آهن شمالشرق(1) همچنین پروژه محوطه سازی ایستگاه شاهرود را در هفته دولت به بهره برداری می رساند.

مدیرکل راه آهن شمالشرق (1) افزود: دو طرح بازسازی 10 ساختمان در مجموعه راه آهن شاهرود و سمنان و تعمیرات اساسی ساختمان های مسافربری اداره کل در ایستگاه هایی مانند جوین، آزادور، سنخواست، بکران، شاهرود و ... در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.