| کد خبر: 143330 |

با برقراری قطار باری برنامه ای و مستقیم رخ داد؛

کاهش ۳۵ درصدی زمان سیر حمل بار از بندرعباس به خراسان

مدیر کل راه آهن خراسان از کاهش زمان سیر حمل و نقل کانتینر از بندرعباس به ابومسلم در سال جاری خبر داد بطوریکه این زمان از ۵۲ ساعت به ۳۴ ساعت رسیده است.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن خراسان از کاهش زمان سیر حمل و نقل کانتینر از بندرعباس به ابومسلم در سال جاری خبر داد بطوریکه این زمان از ۵۲ ساعت به ۳۴ ساعت رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد هادی ضیایی مهر گفت: با برقراری قطار باری برنامه ای و مستقیم از بندرعباس به مقصد خراسان شاهد کاهش ۳۵ درصدی در زمان سیر حمل و نقل کانتینر از بندرعباس به ابومسلم در ۴ ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه راه آهن حق دسترسی به شبکه ریلی را برای حمل کانتینر به صفر رسانده، از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ هزار تن کانتینر که حامل قطعات خودرو ایران خودرو خراسان بوده است، از بندرعباس به مقصد ایستگاه ابومسلم حمل شده که شاهد رشد چشمگیر ۲۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز بوده ایم.

وی با اشاره به شرایط موجود تصریح کرد: با افزایش تعاملات با ایران خودرو خراسان و شرکت مالک واگن و برقراری جلسات مشترک و همچنین انجام تغییرات فنی از قبیل تغییر در مسافت های پست بازدید، بدنبال بهبود بیش از پیش شرایط موجود هستیم.

مدیر کل راه آهن خراسان ضمن تشریح مزایای حمل و نقل کانتینری مهم ترین آن ها را سهولت در انجام عملیات تخلیه و بارگیری، درب به درب بودن حمل، کاهش هزینه ها از قبیل هزینه های گمرکی، بیمه و حمل و نقل و کاهش خسارات ناشی از شکستگی، خراب شدن و یا خطر برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.