| کد خبر: 142004 |

مدیرکل برنامه‌ریزی راه‌آهن:

رشد ۲.۵ درصدی جابجایی مسافر ریلی

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن با بیان این‌که نمی‌دانم شاخص بهره‌وری راه آهن چه میزان است،گفت:‌امسال برای اولین بار پس از چند سال شاهد رشد ۲.۵ درصدی جابجایی مسافری راه‌آهن بوده‌ایم.

تین نیوز

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن با بیان این‌که نمی‌دانم شاخص بهره‌وری راه آهن چه میزان است،گفت:‌امسال برای اولین بار پس از چند سال شاهد رشد ۲.۵ درصدی جابجایی مسافری راه‌آهن بوده‌ایم.

به گزارش تسنیم، علی کاظمی‌منش در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر بهره‌وری راه‌آهن چه میزان است، اظهار کرد:‌ با توجه به این‌که این موضوع متولی خاص خودش را دارد الان نمی‌دانم شاخص بهره‌وری -در راه‌آهن- چه میزانی است.

وی ادامه داد:‌یکی از دغدغه‌های اصلی راه‌آهن که در جلسات مدیران ارشد بر آن تاکید شده این است که همه واحدها ملزم شده‌اند بهره‌وری را در حوزه‌های مربوطه ارتقا دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که در حوزه مسافری، راه‌آهن چه میزان بهره‌وری دارد و تا چه اندازه‌ای توانسته‌ایم از ظرفیت ناوگان موجود استفاده کنیم، تصریح کرد:‌ قرار است در حوزه مسافری، تعداد 23 میلیون نفر سال 95 را در پایان سال به 27 میلیون افزایش دهیم.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن گفت: این در حالی است که اسفند ماه سال گذشته و اواخر سال 94 قریب به 250 واگن مسافری از رده خارج شد،‌ با توجه به این‌که واگن جدیدی هم وارد نشده قرار است جابجایی مسافر 4 میلیون نفر افزایش یابد. این یعنی بهره‌وری.

کاظمی‌منش ارتقای کیفیت با اصلاح اساسنامه‌ها و پیگیری شرکت‌ها را دومین موضوع مورد تاکید راه‌آهن اعلام کرد و در پاسخ به این پرسش که میزان جابجایی مسافر ریلی در سال 92 (روی کار آمدن دولت یازدهم) چه میزان بود و الان چه رقمی است،‌افزود:‌ آمار سال 92 در خاطرم نیست،‌ولی طی سالیان گذشته شاهد رشد حمل‌ونقل ریلی مسافری نبوده‌ایم. امسال برای اولین بار است که پس از چند سال شاهد رشد 2.5 درصدی رشد جابجایی مسافران از طریق راه‌آهن بوده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.