| کد خبر: 141023 |

طی۴ ماه گذشته انجام شد؛

رشد ۸.۵ درصدی بارگیری در راه آهن یزد

مدیرکل راه آهن یزد از تخلیه وبارگیری ۶ میلیون و ۸۶۶ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره ودیگر محموله ها طی ۴ ماه سال جاری در اداره کل راه آهن یزد خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن یزد از تخلیه وبارگیری ۶ میلیون و ۸۶۶ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره ودیگر محموله ها طی ۴ ماه سال جاری در اداره کل راه آهن یزد خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مصطفی داودی درباره عملکرد ۴ ماهه این اداره کل گفت: طی ۴ ماه سال جاری، مقدار ۶ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۶۳۵ تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: ۵ میلیون و ۲۳۸ هزارو ۳۴۵ تن مواد معدنی ، کنستانتره وگندله ازمبادی سنگ آهن مرکزی ایران، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو بوسیله ۶۸ هزارو۵۱۱ واگن به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۸.۵ درصد رشد داشته است.

داودی خاطر نشان کرد: در مدت زمان مذکور مقدار یک میلیون و ۶۲۸ هزارو۲۹۰ تن محموله از قبیل سنگ آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که نشان از رشد ۲۸.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است .

مدیر کل راه آهن یزد تصریح کرد: این اداره کل طی مدت چهار ماه از سال ۹۶ ، در تن کیلومتربارخالص حمل شده با مقدار یک میلیارد و ۹۰۹ میلیون ودر تن کیلومتر مبدا - مقصد با مقدار ۲میلیارد و ۹۲۳ میلیون، به ترتیب ۷.۵ و ۹ درصد رشد را شاهد بوده است.

داودی بیان داشت: برنامه هایی جهت شناسایی چشمه های بار جدید و همچنین بازاریابی هایی به منظور ترغیب مشتریان جدید در دستورکار است تا شاهد رشد چشمگیری در عملکرد راه آهن یزد در آینده نزدیک باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.