| کد خبر: 141019 |

در چهار ماهه اول سال ۹۶ صورت گرفت:

سهم ۲۴ درصدی حمل بار ریلی نسبت به جاده در بندر شهید رجایی

مدیر کل راه آهن هرمزگان خبر داد: با توسعه خطوط ریلی در محوطه بندری شهید رجایی، سهم جابجایی بار توسط حمل ونقل ریلی نسبت به جاده ۲۴ درصد در سال جاری است .

تین نیوز

مدیر کل راه آهن هرمزگان خبر داد: با توسعه خطوط ریلی در محوطه بندری شهید رجایی، سهم جابجایی بار توسط حمل ونقل ریلی نسبت به جاده ۲۴ درصد در سال جاری است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد پورفخری مدیر کل راه آهن هرمزگان با تشریح عملکرد این اداره کل درخصوص حمل بارطی چهار ماهه اول سال جاری گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد رشد ۹ درصدی در زمینه تناژ و۱۱ درصدی در زمینه تعداد واگن در این اداره کل بوده ایم .

وی افزود: طی این مدت، شاهد جابجایی ۶ میلیون و۴۳۵هزار و ۵۰۸ تن محمولات اعم از ترانزیت، نفتی و غیرنفتی بودیم که این امربوسیله ۱۰۱هزار و ۵۶۸دستگاه واگن محقق شده است.

پورفخری افزود: امسال با توسعه خطوط ریلی در محوطه بندری شهید رجایی، سهم جابجایی بار توسط حمل ونقل ریلی نسبت به جاده ۲۴ درصد در سال جاری است که نشان دهنده رویکرد این اداره کل در توجه و عملکرد کانتینری در بندرشهید رجایی بوده است.

مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: در این مدت در زمینه بارگیری تعداد ۴۰هزارو ۲۳۲دستگاه واگن به میزان ۲ میلیون و۷۸۱هزار و ۴۷۲تن بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: در زمینه تخلیه نیز تعداد ۶۱هزار و ۳۳۶دستگاه واگن به میزان ۳ میلیون و۶۵۴هزار و ۳۶تن تخلیه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد را نشان می دهد که اهم کالاهای جابجا شده در این مدت شامل مواد معدنی، مس، مازوت، کانتینرباردار و خالی، رول و... بوده است.

گفتنی است؛ عملکرد راه آهن هرمزگان در زمینه تخلیه و بارگیری کانتینری درچهار ماهه اول سال جاری ، ۳۲هزار و ۶۴۶TEU بوده که ۷ درصد رشد را نشان می دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.