| کد خبر: 140732 |

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن تاکید کرد:

ضرورت انجام سرمایه‌گذاری‌های ریلی بر پایه بار

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن اعلام کرد: برای اینکه بتوان به اهداف میان و بلند مدت حمل بار در زیر بخش حمل‌و‌نقل ریلی برسیم لازم است سرمایه‌گذاری بر پایه بار باشد و توجه و تمرکز خاص بر مراکز عمده بار قرار گیرد.

تین نیوز

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن اعلام کرد: برای اینکه بتوان به اهداف میان و بلند مدت حمل بار در زیر بخش حمل‌و‌نقل ریلی برسیم لازم است سرمایه‌گذاری بر پایه بار باشد و توجه و تمرکز خاص بر مراکز عمده بار قرار گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مرتضی علی احمدی با بیان اینکه شرکت راه‌آهن در راستای هدف سازمانی خود شرایط لازم و ضروری برای بهره‌برداری و نقل و انتقال حمل‌و‌نقل بار و مسافر در شبکه ریلی را فراهم کرده است، گفت: توسعه بستر فعالیت‌های حمل‌و‌نقل ریلی در مقایسه با دیگر شقوق حمل‌و‌نقلی، بستگی به توسعه زیرساخت‌ها از محل منابع عمومی دولت و آماده‌سازی شرایط بهره‌برداری از شبکه ریلی برای بخش ترابری از محل منابع داخلی راه‌آهن دارد.

وی افزود: اصلی‌ترین فرآیند کسب و کار راه‌آهن جهت تامین منابع مالی خود، کسب درآمد از محل حمل‌و‌نقل بار تحت عنوان درآمدهای عملیاتی است بنابراین لازم است تمام اهداف و سیاست‌های راه‌آهن منطبق بر کسب و کار بار و جذب و افزایش منابع مالی از محل حمل بار قرار گیرد.

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه‌آهن عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم به اهداف میان و بلند مدت حمل بار در زیر بخش حمل و‌نقل ریلی برسیم لازم است سرمایه‌گذاری بر پایه بار باشد و توجه و تمرکز خاص بر مراکز عمده بار قرار گیرد.

احمدی اضافه کرد: آموزش پرسنل در بحث مشتری محوری ( مشاغلی که با مشتری مستقیما روبرو هستند) از دیگر موضوعات مرتبط با اهداف راه‌آهن است تا ضمن شناخت و درک لازم به اصول بازاریابی و ارتباط با مشتری، مجهز به تکنیک‌ها و ابزارهای ارتباط با مشتری شوند.

وی اظهار داشت: این تکنیک‌ها در قالب سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات باید در خدمت بخش بازرگانی قرار گیرد تا در قبال بازار منعطف، زمینه را برای دسترسی به اطلاعات و رضایت مشتری فراهم سازد.

احمدی تاکید کرد: بخش بازرگانی بایستی در برنامه‌ریزی اجرایی و تعیین پیش نیازها و مطالبات در راس امور قرار گیرد.

وی به بسترسازی فرهنگ سازمانی بر پایه اینکه همگان برای مشتری و رضایت آنان استخدام شده‌ایم و به فعالیت می‌پردازیم، اشاره کرد و افزود: باید ایمان و اعتقاد داشته باشیم تمام اقدامات همکاران و شاغلان فعال در این حوزه در کلیه سطوح برای مشتری است که در نهایت موجب چرخش حمل‌و‌نقل بار در شبکه ریلی می‌شود.

مدیر‌کل بازرگانی و بازاریابی داخلی با بیان اینکه راه‌آهن باید بر این اصل قرار بگیرد که درخواست‌های اداره‌کل بازرگانی و بازاریابی به واحدها برای مشتری است، خاطر نشان کرد: سرعت پاسخگویی واحدها با این نگاه که بتوان رضایت مشتری را جلب و در نهایت منجر به تسهیل کردن فرآیند حمل‌و‌نقل بار شود، نقش سازنده‌ای در فضای کسب و کار شرکت دارد.

وی گفت: راه‌آهن بر پایه مشتری‌مداری است بنابراین ضروری است به سرعت در ساختار تشکیلاتی و شاغلان آن در سطح ستاد و مناطق بازنگری‌های لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: اگر تفکر و تمرکز راه آهن در تمام سطوح سازمان بر پایه کسب و کار تجاری‌سازی و اقتصاد دیجیتالی(منافع همه در گرو منافع راه آهن است) قرار نگیرد، نمی‌توانیم ادامه کار دهیم و چنانچه نتوانیم مشتریان خود را حفظ و حتی جذب کنیم به‌تدریج با مرگ سازمانی روبه‌رو خواهیم شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.