| کد خبر: 1371 |

سامانه ۵۱۴۹ راه آهن؛ اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایت از قطارهای مسافری

تین نیوز |  سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان ارجمند است.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه آهن ، مسافران و متقاضیان گرامی می توانند پس از تماس با شماره (5149-021) از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکت های مسافری، مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن از جمله بازگرداندن بلیت، صدور دوباره بلیت ، حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاه ها و ... بهره مند شوند.
همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویامی توانند از طریق اطلاعات گویا، فاکس و کارشناسان سامانه ؛ از خدمات این سامانه استفاده کنند.
هموطنان و مسافران عزیزمی توانند با ارسال پیامک به شماره 5149-021 برای گزارش مشکلات احتمالی در قطار به صورت آنلاین اقدام کنند تا متولیان سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.
 
همچنین مدیرکل روابط عمومی راه آهن با تاکید بر وظیفه خطیر روابط عمومی ها در اطلاع رسانی، بر نقش مهم روابط عمومی ها در جریان سازی و اطلاع رسانی سیاستهای کلی سازمان تاکید کرد.
صادق سکری با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جهت تحقق اهداف سازمان ایفا می کند ، اظهار داشت: اطلاع رسانی شفاف، ارتباط گسترده با رسانه های گروهی و فرهنگ سازی از ویژگیهای روابط عمومی کارآمد است.
وی افزود: رکن اساسی برای نیل به این اهداف، داشتن تعامل مناسب با اصحاب رسانه است و اعتماد سازی و جلب اعتماد اصحاب رسانه باید در اولویت کاری روابط عمومی ها باشد. سکری همچنین بر مستند سازی سوانح، ارایه عملکرد شفاف، اطلاع رسانی در زمینه عملکرد کارکنان و فعالیتهای سازمان، توجه به کیفیت بخشی خدمات در ایام نوروز و خودداری از اظهارنظرهای غیرکارشناسی تاکید کرد.
بنابراین گزاش مدیرعامل راه آهن در حکمی ، بیژن علیزاده را به سرپرستی اداره کل راه آهن لرستان منصوب کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اماندادی 0 0

    با عرض سلام و احترام همسر کارگر خطی ایستگاه[…] است. با وجود بدی هوا و کار سخت روزانه درآمد ماهیانه ایشان ۷۳۰۰۰۰ تومان است و هر گاه از او به علت کمی حقوق شکایت میکنم میگوید این شرکت دزد است و حقوق مارا کامل نمیدهد. میگویم چرا شکایت نمیکنی اگر چنین باشد شما یک شکوایه بنویسید همگی امضا کنید من پیگیری میکنم در جواب مینویسد همکاران میترسند که همین کار را هم از دست بدهند. من از شما درخواست میکنم و قسمتان میدهم اگه چنین است پیگیری کنید. خدارو خوش نمی آید چگونه با ماهی ۷۳۰۰۰۰ زندگی کنیم. انشااله خیر دنیا و آخرت نصیبتان شود

  • علیرضا سلیمی 0 0

    با سلام بنده به همراه خانواده ام روز پنجم فروردین از مشهد عازم اصفهان بودم با قطار نور الرضا ساعت ۱۶:۴۰ که برای صرف شام به رستوران رفتیم، حسابدار رستوران سرما خورده بود و بدون رعایت هیچگونه مساءل پیشگیری و بهداشت دایم به اطراف سرفه میکرد، ما ک چند لحظه. برای سفارش و حساب کردن غذا رفتیم از ایشون سرماخوردیم، فرزندم نیز سرما خورد، پس این چه رستورانی هست که مسئولش بهداشت رعایت نمیکنه؟ مثلا قطار لوکس و وی آی پی هست؟ طرف نه ادب و شعور داشت، مستقیم هم توی صورت آدم سرفه میکرد، مگه قطار پزشک نداره؟ چرا به ایشون تذکر نمیده؟ ما باید از مأمورین قطار سرما بخوریم؟

  • نوروزی 1 0

    سلام برای تغییر نام مسافر در بلیط تهران و کرمان و بالعکس مراجعه نمودیم کل هزینه مجدداً دریافت شد و هزینه بلیط کنسل شده استرداد نشد. یعنی برای یک سفر با قطار دو هزینه بلیط دریافت شد. خواهشمند است پیگیری نمایید.

    • اشنا 0 0

      با سلام لطفا درباره دانشجویانی که به طور مداوم در رفت وآمد هستند فکری بکنید سابق براین بود با ارائه کارت دانشجویی فرد میتواند از قطار با پرداخت وجه آن استفادهکند ولی بسیاری از روئسای قطار این مسئله را لحاظ نمیکنند چون دانشجو معمولا با تعطینی ناگهانی کلاس تصممیم میگیرد به خانه برگردد و این مسئله بلیط مشکل بزرگی پیش آمده

  • سعید اهتمام بر 0 0

    من رییس قطار م حقوقی راه اهن بدون اخطار قبلی وارد منزل من شده وهمه جارا گشته وفیلم گرفته وحتی بزرسی ناحیه تهران اقای فراهانی دیده لطفا رسیدگی فرمایید من سرمانورچی ترنست وریلباس هستم با تشکر

  • Mohammadtavana۲۰۰۹ @ yahoo. com 0 0

    سلام، بعد از ۱۵ سال، فقط صرفا جهت کنجکاوی و بررسی تغییرات جدید سیستم ریلی ایران، قطار البرز، لوکس ۴ نفره مربوط به مسیر گرگان - تهران را برای مسافرت انتخاب کردم، به محض ورود به قطار، کاملا به وخامت اوضاع پی بردم و ازاینکه اتوبوس VI P را سوار نشدم، شدیدا پشیمان شدم. واقعا بسیار متاسفم، یک صندلی بسیار نا راحت کننده،،، یه کوپه تنگ و نا زیبا با حداقل فاصله، سرویس سابق ۴ نفره مبله گرگان، در سالهای قبل بسیار مناسبتر، راحتتر، و آبرومندتر از این سرویس کنونی بود. حداقل من برای چنین قطاری حاضر نیستم، بیشتر از ۱۵۰۰۰ تومان بدهم، چه برسد به ۴۳۰۰۰ تومان! فقط خدا به ما مردم رحم کنه، چون مسءولین کوچکترین ارزش واحترامی برای مردم قایل نیستند.

  • 0 0

    سلام. نظر به حذف قطارهای مسیر زنجان به تهران و بالعکس و قرار دادن فقط یک قطار به این استان و استفاده از قطار شهرستان میانه در این خط در حالیکه امکانات این شهرستان از مرکز استان ما هم بیشتر است و افزایش بلیط قطار و برداشته شدن خدمات مسافربری مانند حذف یک بطری آب و دریغ آن از مسافران، حذف قطار پردیس و اتوبوسی دو طبقه. بدینوسیله ابراز تأسف خودم و همشهریان خودم را از خدمات رسانی شرکت رجا اعلام می کنم. من یک دانشجو هستم که در این مسیر رفت و آمد میکنم و این وضع و اوضاع قطارهای زنجان بسیار کار مرا دشوار کرده است. از مسئولان خواهشمندم به جای حذف قطارها از چرخه مسافربری در خدمات رسانی بیشتر به مسافران بکوشید تا به جای انتخاب سفر جاده ای که مخاطرات زیادی برای هموطنانمون داره و وسالانه کشته و تلفات زیادی در این مسیرها رخ می دهد سفر امنی را از طریق ناوگان ریلی فراهم آورید. خواهشمند است یکم هم به فکر هموطنانتون باشید. و خوب میشد حداقل در این ایام ماه محرم که تردد به استان زنجان بیشتر از مواقع دیگر سال است چند تا قطار اضافه به این مسیر اختصاص می دادید.

  • 0 0

    باعرض سلام وخداقوت به شما میخواستم حدمتتان عرض کنم که به مهماندارهای مردمجرد قطار نور تاکیدکنیدکه{…} اخلاق و رفتار در خور یه مهماندار را دارا باشند.

    • N 0 0

      سلام وقت بخیر
      من در تاریخ جمعه ۸ دی مسافر قطار مشهد_قم ساعت۱۷:۱۰ فدک بودم
      دو خانم بودیم و کوپه ویژه خواهران رو رزرو کردیم دو مسافر بعدی هم دو خانم بودند که یک بچه ۶ ساله (اضافی و بدون پرداخت هزینه و بلیط) آوردن داخل کوپه به بهانه اینکه پسرخاله من تو راه آهن کار می‌کنه!!!!!
      من در این خصوص خیلیییی تجربه ی بدی از قطار فدک و همکارانشون داشتم که اصلا این مورد عین خیالشون نبود پیگیری نکردند اجازه دادند این خانم خیلی راحت با بچشون داخل کوپه ما باشن و تا آخر مسیر موجب سلب آرامش ما شدند هم از لحاظ جا و هم از لحاظ سر و صدا
      به حدی که تا خود اینجا مجبور به گذاشتن هندزفری بودیم
      و جالب تر اینکه مهماندار حتی از ما نپرسید شما دو نفر ما این موضوع مشکلی ندارید که ایشون نفر اضافی آوردن داخل کوپه؟!!!!!
      من مطمنن پیگیر این موضوع هستم و از شما هم خواهشمندم شکایت و صدای من رو به مسئولین فدک برسانید
      این اولین تجربه سفر من با فدک نبود اما با توجه به تجربه تلخ این سفر و عدم آرامش قطعا دفعات بعدی انتخابم برای سفر قطار فدک نیست!!!!

  • خردمند 0 0

    با عرض سلام‌، متاسفانه راه اهن مسافربری قم کربلا به تعهدات خود عمل نکرده و در مسیر بازگشت از کربلا هیچ‌ قطاری در کار نبوده و ناموس مردم سرگردان شده اند، کی جوابگو هست خدا میدونه، کی این پول‌ها رو پس میده خدا میدونه، به کی شکایت کرد خدا میدونه، مردم و ناموس ایرانی در کربلا در راه اهن قطار سرگردان و اقایون به هرجا زنگ میزنی در خواب غفلت و هیچکس جوابگو نیست، حداقل یک اطلاعیه هم در کربلا ندادند که مردم به این راه اهن متروکه و خوفناک در شب نروند

  • علی عباسی 0 0

    قطار مسیر بندرعباس به مشهد در نزدیکی تربت حیدریه خراب شده مسئولین قطار پس از ۲۰ دقیقه توقف تازه از خواب بیدارشدن و به مسافران گفتن که مشکل دیزل داره و معلوم نیست کی درست میشه لطفا پیگیری کنید مردم تو بیابون تلف شدن هیچکی هم جوابگو نیس .متشکرم.

  • عصمت شاکری 0 0

    با درود و عرض ادب،
    روز ۷ تار ۱۳۹۸ با قطار نورالرضا از مقصد شیراز عازم تهران بودم. شماره قطار ۵۲۵ و ساعت حرکت ۵:۱۵ بود. سالن شماره ۵ و صندلی ۱۵. کوپه کناری تعداد زیادی بچه با سر و صدای زیاد بود. هر چه به ایشان تذکر دادیم اهمیتی ندادند و مخل آسایش دیگران هم بودند به طوریکه باعث درگیری لفظی با بقیه مسافرین هم شدند. این در حالی بود که داخل همین سالن بیمار قلبی اورژانسی وجود داشت که نیازمند آرامش بود. با مهماندار سالن صحبت کردیم ولی هیچ تاثیری واقع نشد. موقع تذکر به خود مسافرها، مدعی بودند که با رئیس قطار صحبت شده که اگر ناراحتید دیگران کوپه خود را عوض کنند. چرا رئیس محترم قطار نور به جای یادآوری فرهنگ عمومی و رسیدگی به مشکلات مردم هیچ راهکاری ارائه نکردند؟ و این سفر با این هزینه بسیار بر ما سخت گذشت.

  • دکتر حسین حاجی زاده 0 0

    029912290005
    این بارنامه من است
    ۱۰ تا یونولیت خالی به وزن تقریبی ۱۰ کیلو گرم از شهر ازنا به مقصد اهواز ارسال کرده ام متاسفانه با کرایه نجومی و غیر قابل تصوری مواجه شدم ....کرایه ۱۳۰هزارتومان واقعا برای ۱۰کیلو بار خیلی زیاده...گویی اینکه تا کره مریخ برده شده است...درحالیکه در ازنا بمن گفتند حدود سی چهل هزارتومان خواهد شد ولا غیر....واقعا چه خبره....چرا مراعات حال مردم نمیشود....مردم بی پناه به کجا پناه ببرند.

  • مهدی 0 0

    سلام.بنده یک هفته پیش برای برگشت به تهران ازمشهد کوپه اختصاصی گرفته بودم با اینکه شماره قطار ساعت حرکت شماره سالن و کوپه درست بود طبق بلیط و حتی دو نفر خدمه بلیط رو تایید کردند مسئول مربوطه بنده را از قطار پیاده کرد و با دروغ بنده رو به قطاری که ایستاده بود و اصلا مسافر نداشت راهنمایی کرد و فردی که مسئول پاسخ گویی در سالن است اصلا به حرف های بنده اهمیت نمی‌داد و با تحقیر رفتار نمود خواهشا بفرمایید چه کنم ¿

  • ناشناس 0 0

    باسلام و تشکر از زحمات مسئولین راه آهن
    لطفا فکری به حال ایستگاه هشترود بکنید این ایستگاه از زمانهای خیلی طولانی جایگاه سوارشدن و پیاده شدن مسافران روستاهای اطراف هشترود بود ولکین در دولت قبلی نمیدانیم به چه دلیلی از دور خارج شد و دیگر قطارهایی که به مراغه و تبریز می روند در این ایستگاه نگه نمیدارند و فقط زمانهایی که مسافر برای روستاهایی اطراف مخصوصا تلم خان باشد نگه می دارند آنهم دربهایی را باز می کنند که مشرف به بیابان بوده و سوار شدن و پیاده شدن برای مسافران پیر و زنان و زنان باردار و کسانی که مشکلات معلولیت دارند خیلی مشکل ساز شده است لطفا به مسئولین این قطارها بگویید خواهش می کنیم قطار در سکوی اصلی ایستگاه هشترود نگه دارد و دربهایی که مشرف به سکو هستند باز شود و زمان نگه داشتن آن هم تا پیاده شدن کامل مسافران باشد تا مشکلی برای مسافران پیش نیاید چون چندین بار مشکل برای خانواده من پیش آمده است لطفا رسیدگی شود و این ایستگاه هشترود مورد بررسی قرار گیرد با تشکر

  • رهبری 0 0

    سلام الان یکساعت ونیم قطار در نزدیکی نیشابور خراب شده مانده ایم تکلیف نداریم قطار شماره ۳۵۰ تهران مشهد حرکت ۲۳/۳۰

  • عبدالهی 0 0

    در 10اردیبهشت قطار شیراز مشهد.با تاخیر خیلی زیاد به خاطر سرعت کم ایست زیاد در ایستگاه سلام لطفاً پیگیر شود تا بشه مسیر کوتاه را برای این مسیر در نظر بگیرید

  • آدر نصیری 0 0

    باسلام.قطار شماره ۴۸۱ مشهد تبریز که قرار بود صبح ۶/۲۰حرکت کنه با دو ساعت تاخیر ۸/۲۰حرکت کرد و ۴۵ دقیقه بعد از حرکت دچار خرابی شد...الان که ساعت۱۱/۴۵ هست، همه مسافرا در گرما و بلاتکلیف بین کوه و بیابان سرگردانند.ممنون که رسیدگی میفرمایید.

  • مجتبی محمدی 0 0

    سلام من هرروز با قطار پیشوا به سمت تهران ساعت ۷.۱۵ صبح میام و واقعا قطار خیلی شلوغه حتی جای وایستادن نیست لطف کنید واگن های قطار بیشتر کنید تا حد اقل بتونیم بایستیم این کار هر روز هست شلوغ بودن

  • احمد نصرانی 1 0

    با عرض سلام وخسته نباشید
    اگر واقعا بررسی می کنید...چون من توی این سال های که راه آهن مشهد بودم...هیچ بررسی از طرف هیچ مقام یا مسولیت ندیدم... خوشبختانه یا متاسفانه.. انگار نه انگار که این آقایان مسولیت هم توی این ارگان بزرگ ندارد
    من از برج 4که شرکت جدید آمده هیچ حقوقی از شرکت دریافت نکردم و بعد فقط بیمه برج 5ریخته شده.... و متاسفانه ناظر قرار داد حمل باربر که آقای قطبی نام است ...هیچ بررسی دراین مورد ندارد...وهیچ مقام مسولی جوابگو نیست...اگر قابل بررسی است ... لطفاً اقدامات لازم را در مورد این امر مهم...که تامین کننده مخارج80نفر از پرسنل باربری مشهد است...به وجود بیاورید....با تشکر....پرسنل باربری ایستگاه راه‌آهن مشهد

  • محدثه خواجه پور 0 0

    با عرض سلام بنده و همسرم روز۲۷ مهر در راه برگشت از بندر عباس به میبد بعلت داشتن بلیط یزد در واگن در مسیر یزد میبد به راهرو قطار انتقال داده شده و مبلغ به ازای هر نفر ۳۶۵۰۰ مامورین قطار قبض نوشته و به اصطلاح خودشان چون ایستاده بودیم ۶۰ تومن جمعا از ما گرفته شد البته ابتدا میخواستند در یزد ما رو پیاده کنند در مسیر هم واگن مرد و زن را قاطی در واگن گذاشته بوده و مقصر را بلیط فروشی میدانستند چه مملکت اسلامی هست واقعا اینا دارن به کجا میرن؟ هر جور که میتوانند مینامند قطار شماره ۸۲۱ واقعا کارمندها اعجوبه ای دارند رفتارشان با مردم فقط کاسب کارانه و مانند مامورین زندان میباشد خواهشمندم پیگیری کنید

  • بی نام 0 1

    باعرض سلام امروز ساعت ۳و۵دقیقه سوار قطار شدیم ی خانم و بچش ک ۴ ساله بود سوار قطار شدن ریس قطار بهش جا نداد ولی ب زور میگن ۸۰ تومن باید پول بدی ب قول معروف پول زور

  • کمالی 0 0

    خانواده من در روز ۲۴ آبان ساعت ۱۰ دقیقه به ۱۵ بلیط قطار از تهران به مشهد داشتن خانواده من ساعت 14/35در راه آهن بودن که مامور گیت از ورود خانواده من ممانعت کردن واجازه ورود ندادن گفتن قطار حرکت کرده خواهشن رسیدگی کنید چرا قطار زودتر حرکت کرده وچرا مامور گیت اجازه ورود نداده شماره قطار مربوطه ۳۶۸

  • Reza 0 0

    رسیدگی به سرویس بهداشتی قطار پرند
    نداشتن دستمال کاغذی برای سرویس
    نداشتن مایع دستشویی
    کیپ بودن فریز برق برای شارژ موبایل چندین و چند تا رو چک کردم مثل اینکه با پیچ گوشتی سوزانده شده باشن
    با تشکر رسیدگی بفرمایید

  • علی زارعی 0 0

    با سلام، قطار 330شاهرودمشهدجویپارقبلا پذیرایی داشت الان فقط آب وحدود114تومن پول بلیط، آیا مشکل مهماندار است؟ یاشرکت نحوه کارش عوض شده10/12ساعت22/29دقیقه شاهرود البته با40دقیقه تاخیر

  • محمد تقی معصومی 0 0

    سلام قطار قزوین تهران ازتاکستان درمیاد همه سرپاهستیم خیلی خطرناکه

  • ناشناس 0 0

    قطار فدک پذیرایی افتضاح داره، کی بهش 5 ستاره داده، قطار زندگی فوق العاده بود، 5 ستاره حق قطار زندگی است

  • محمد 1 0

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید پرسنل زحمت کش راه اهن جمهوری اسلامی ایران چرا حمل خودرو به کرمان انجام نمیشه

  • حمید رضا مهجوری 0 0

    سلام ، من و دوستم در تاریخ۱۴۰۲/۵/۶ با شماره قطار ۳۶۷ از مشهد عازم تهران شدیم و قرار بود در ساعت ۷ بامداد به تهران برسیم اما قطار ۴ مرتبه خراب شد و دیزل های مختلفی عوض کرد و در ساعت ۱۱:۳۵ وارد ایستگاه شد صرفنظر از اینکه قطار نورلرضا از در اختیار گذاشتن هندسفری خودداری کرده بود و این امر مزاحمت برای کسانی که نمیخواستند به تلویزیون قطار گوش فرا دهند ایجاد کرده بود باعت تحمیل مخارج یکروز زندگی در تهران و مخارج هتل و خورد و خوراک و از کار افتادگی یکروزه شد ، رئیس قطار قول برگشت نصف هزینه بلیط را به مسافرها داد اما بجای نصف حدود مبلغ ۱۷۰ هزارتومان برگشت دادند و حتی پول صبحانه را نیز از ما گرفتند هر نفر ۳۰ تومان ، لذا خواهشمندم رسیدگی لازم مبذول فرمایید ،

  • سارا رنج بر 0 0

    اقایی که میاد پولا و بلیطارو جمع میکنه با منی که یه خانم هستم خیلی بد صحبت کرد و کارت پولو پرت کرد تو صورتم کم مونده بود از قطار پرتم کنه پایین نمیدونم رو چه اساسی این کارمندارو استخدام میکنن فردا از دستش شکایت میکنم

  • ناشناس 0 0

    از روسای قطار آقای تبری و بهمن یار و پرسنل محترم مخصوصا آقای حسن اسماعیلی از مجموعه جوپار و قطار 821 بخاطر برخورد عالی و پیگیرانه و مسولانه ایشان در برخورد با مشکلات مسافران تقدیر و تشکر مینمایم .

  • ایرج 0 0

    تعدادواکن های قطارگرگان به پل سفیدوبلعکس کم هستندومسافران زمان زیادی رابایدسرپاواستند۳سال است کسی رسیدگی نمی کند

  • علی 0 0

    با سلام من ۲۱اذر بلیط تهران به مشهد داشتم که دیر رسیدم ولی قطار ساعت ۸:۳۰ حرکت داشت من هم ساعت ۸:۲۵رسیدم قطار حرکت نکرده بود به سرپرست قطار اطلاع دادم که قطار حرکت نکند الان مسافر میاد سوار بشه ولی هیچ توجهی نکردن وقطار حرکت کرد من جا ماندیم واقعا متاسفم هستم که واسه مسافر خود هیچ ارزشی قائل نیستند لطفا پیگیری کنید

  • ناشناس 0 0

    برخورد پرسنل قطار خیلی با من بد بود حرفهایی که به من زدن کسی که حوصله واعصاب نداره واسه چی باید اینو بزارن پرسنل قطار که روزانه هزاران نفر باید اعصابشون واسه همچین آدم بی لیاقتی داغون بشه

  • فاطمه حسینی 0 0

    با سلام. چرا برای وقتی که به دلیل عدم نقدینگی یا اشکال سایت نمیتوان بلیطو کنسل کرد فکری نمی کنید. چند جا هم زنگ زدم شاید اطلاعات مرا وغچارد کنند و بعدا پولم رو برگردونن. اما همه گفتند باید حضوری بری راه آهن. لطفا فکری کنید.

  • علی فقیه زاده 0 0

    با سلام.من روز ۲۳وم دی ماه برای پدر و مادرم که مسن هستند بلیط قطار تهیه کردم که بجای ساعت ۱۵:۴۵که ساعت حرکت قطار بود ساعت ۱۸:۴۰حرکت کرده و صبح ساعت ۶که برای نماز در ایستگاه متوقف شده بودن تا ساعت۹قطار متوقف بوده و در کل۲۸ساعت مسیر مشهد به اصفهان را امده است.ان هم بدونه رسیدگی به مسافران و حداقل تهیه چای و تغذیه برای مسافران.چگونه میشود درخواست جبران خسارت از شرکتی که هزینه ۲برابر برای تامین ارامش و سریعتر رساندن مسافران میگیرد کرد؟چه کسی پاسخگو میباشد؟

  • سمیه 0 0

    باسلام چطور میشه یه بلیط رفت وبرگشت تو کوپه 4 نفره بگیری وهزینشو پرداخت کرده باشی ولی برا برگشت بلیط کوپه 6 نفره بهت بدن ؟