| کد خبر: 163275 |

◄ کدام قطارهای رجا هنوز ظرفیت پذیرش مسافر دارد؟

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا از ظرفیت موجود ناوگان این شرکت برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد.

تین نیوز

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا از ظرفیت موجود ناوگان این شرکت برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدرضا شناسنده درباره وضعیت فروش بلیت‌های نوروزی گفت: تاکنون 60 درصد بلیت‌های موجود فروش رفته است و از حدود یک‌میلیون و 200 هزار  ظرفیت ایجادشده 40 درصد موجود است.

او به تخفیف‌های ویژه این شرکت برای سفرهای نورزی اشاره کرد و گفت:  قطار تهران- مشهد از چهارم  فروردین دارای ظرفیت خالی است و از تاریخ دهم فروردین تخفیف مناسب برای این مسیر وجود دارد و در سایر مسیرها هم روزهای با تخفیف وجود دارد.

به گزارش رجا، معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا به هماهنگی کامل  عوامل رجا به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب تأکید کرد و گفت:برای سفرهای نوروزی سال 97 حدود یک‌میلیون و 200 هزار صندلی ظرفیت ایجادشده است که روزانه 150 قطار ( 73 حرکت بین‌شهری و 77 حرکت حومه‌ای) در دسترس مسافران قرار دارد.

شناسنده به‌روش‌های خرید غیرحضوری بلیت اشاره کرد و گفت:  غیر از امکان مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز فروش، متقاضیان سفرهای ریلی می‌توانند با شماره تلفن 1539 تماس حاصل فرمایند و همچنین با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن رجا برای تهیه بلیت اقدام کنند.

او درباره روش‌های ارتباط مسافران و ارسال نظرات و انتقادها و پیشنهادات گفت: سامانه ارتباط با مشتریان 1539  به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی مسافران نوروزی خواهد بود و همچنین سامانه  پیامک 3000139 ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هم‌وطنان گرامی است.

طرح ویژه سفرهای نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از 25 اسفند آغاز شده است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.