| کد خبر: 162553 |

◄ برنامه قطار گردشگری «رجا» در نوروز 97

در سفرهای نوروزی سال 97، قطار گردشگری رجا تهران-سوادکوه و بالعکس در مسیر شمال پذیرای علاقه‌مندان به گردشگری است.

تین نیوز

به گفته روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران (ریل باس ارم) هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی، روزهای سوم، نهم، دهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه 1397 آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به گردشگری است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، برات‌الله صمدی‌راد گفت: مدت‌زمان حدودی سفر با قطار گردشگری یادشده 16 ساعت بوده که ساعت ۰۷:۲۵ صبح روزهای یادشده از مبدأ تهران حرکت کرده و در طول مسیر در مناطق بنکوه، سیمین دشت (مسیر برگشت)، روستای شوراب، پل ورسک و سوادکوه توقف می‌کند.

صمدی‌راد افزود: برنامه حرکت این قطار بعد از ایام پیک نوروز 1397 به‌صورت معمول در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته مطابق با برنامه و پذیرایی اشاره‌شده خواهد بود.

او در ادامه گفت: بهای بلیت تک نفره قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران (رفت‌وبرگشت) با پذیرایی (صبحانه، نهار و عصرانه) و راهنمای تور و بیمه مسافران، به مبلغ 170 هزار تومان برای افراد بزرگ‌سال و 85 هزار و 500 تومان برای کودکان (2 تا 12 سال) است، ولی برای خریدهای گروهی تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، گفت: علاقه‌مندان به سفر با قطار گردشگری تهران-سوادکوه-تهران می‌توانند برای خرید بلیت از طریق  کلیه آژانس‌های سطح کشور و همچنین از طریق سایت شرکت رجا به نشانی www.raja.ir و  در بخش گردشگری  با انتخاب مبدأ "تهران"  و مقصد "پل سفید" و انتخاب روزهای ایام پیک در فروردین 1397 یا روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای بعدازاین ایام اقدام کنند.

فروش تلفنی نیز از طریق سامانه 1539 رجا، قابل انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.