| کد خبر: 162186 |

نوسازی ناوگان رجا برای سفر‌های نوروزی

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به هم وطنان گرامی در سفر‌های نوروزی، تاکنون ۳۵ واگن نو وارد ناوگان شرکت حمل و نقل ریلی رجا شده است.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به هم وطنان گرامی در سفر‌های نوروزی، تاکنون ۳۵ واگن نو وارد ناوگان شرکت حمل و نقل ریلی رجا شده است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمد رجبی با بیان اینکه به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به هموطنان در سفر‌های نوروزی، تاکنون ۳۵ واگن نو وارد ناوگان شرکت حمل و نقل ریلی رجا شده است، اظهار کرد: علاوه بر پیگیری بر ورود چندین واگن نو دیگر تا آغاز سفر‌های نوروزی، در تلاش هستیم تعداد ۹ تا ۱۱ واگن بازسازی شده جدید را تا ۲۰ روز آینده به ناوگان مسافری شرکت اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به ۱۹ واگن بازسازی شده که تا تابستان گذشته برای بهبود خدمات رسانی انجام شده بود گفت: از نظر توسعه فنی از سایر شرکت‌ها سرآمد‌تر هستیم و در این زمینه رقیبی نداریم، به همین منظور با تدابیر اندیشیده شده انشاءا... ایام خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

وی با اشاره به حمایت‌های سهامداران رجا جهت توسعه ناوگان به عنوان خواسته سازمان تأمین اجتماعی در صنعت ریلی خاطرنشان کرد: در حال افزایش سرمایه بوده و تشریفات لازم برای ثبت سرمایه به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان هستیم، البته برای توسعه ناوگان باید راه آهن خط و مسیر را در اختیار ما قرار دهد.

مدیرعامل شرکت رجا با ابراز امیدواری جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ در تابستان سال آتی تأکید کرد: برای این که رجا روی پای خود بایستد باید هزینه‌ها را تا حد امکان کاهش داد و فاصله متناسبی با سود ایجاد کرد.

رجبی با بیان این که تلاش شده مدیران قوی‌تر برای افزایش سطح استاندارد‌ها در شرکت به کار گرفته شوند، خاطرنشان کرد: در حال توسعه سیستم فروش و بازنگری و تقویت آن هستیم.

در ادامه این جلسه، معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی شرکت رجا با اشاره به جایگاه رؤسای قطار خطاب به آنان گفت: به عنوان نماینده در قطار باید با تمام وجود تلاش کنید که مسافران راضی باشند تا مجددا قطار‌های رجا را به عنوان وسیله نقلیه سفر انتخاب کنند.

محمدرضا شناسنده با اشاره به طی مراحل جذب رؤسای قطار جدید با شرایط و ضوابط خاص اظهار داشت: رییس قطار خوب باید روانشناس خوبی باشد و با درک شأن خود و با صبر و حوصله، بتواند با تمامی مسافران تعامل کند.

معاون اجرایی شرکت رجا تأکید کرد: با توجه به تصمیم و تعهدی که به شغلمان داریم باید عمل کنیم، و به فکر رشد و توسعه باشیم.

رئیس ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی رجا با اشاره به تدابیر خوب اندیشیده شده برای تغییر روحیه مسافران در سفر‌های نوروزی سال جاری افزود: در تلاشیم تا پیش از آغاز سفر‌های نوروزی از کارکنان داخل قطار انتخاب شده، طی مراسمی تجلیل کنیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.